Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remember schreef:Even gauw upate:
Hij moest de botten opnieuw breken om het goed te kunnen zetten, heb snee naast mijn oog van ong. 4cm en een sneetje op mijn wang (via dat sneetje heeft hij het bot onder m'n oog weer op z'n plek getikt). Het is er hard aan toe gegaan, maar alles zit goed op z'n plek en zo stabiel dat plaatjes gelukkig niet hoefden!
Was goed uit de narcose gekomen, behalve wat probleempjes met infuus (liep niet meer door, mistte dus kwart antibiotica en veel vocht, ze wilde liever niet nog een infuus prikken dus moest 's middags 2 1/2 liter water drinken en heb een antibioticakuur mee naar huis gekregen om af te maken).
Verder gaat het wel goed naar omstandigheden, wat duf en het is pijnlijk, maar de zenuw die niet naar behoren werkt is vervelender. Maar het zal allemaal wel goed komen, heb er vertrouwen in! De snee is zéér keurig gehecht, echt vakmanschap, vrijdag mogen de hechtingen er al uit en denk dat het niet lang duurt voor het niet meer opvalt...
Remember schreef:Jawel, ben gewoon gestart zaterdag, ging prima ook![]()
Begon zondag pas echt last te krijgen, vandaar dat ik maandag naar mijn eigen huisarts gegaan ben. Die vond het nalatig van de dienstdoende arts toen dat er geen foto's gemaakt zijn en dat ik zo naar huis ben gestuurd. Moest van hem meteen door om foto's te maken en rest van het verhaal is bekend!
MarJoo_ schreef:Heb je een foto van hoe het er nu uit ziet?
daffodil schreef:jee zeg wat een actie en dan nog wel tijdens het uitstappen! Is niet echt t moment dat je helemaal op zit te letten etc.!