Wat is dit? (geen bloeding/menstruatie)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 22:32

Ja witte vloed, teken dat je ongesteld wordt vooral bij de eerste keer. dit is bij mij bruine afscheiding.

Nou paar dagen wachten en opnieuw testen

hildetc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 21:34

wizewo schreef:
Even een illusie de wereld uit helpen...pillen, condoom enzo voort is NIET 100% veilig. Het komt dicht in de buurt van de 100%, maar er zijn genoeg wandelende bewijzen dat het niet 100% is.

wie zegt dat je perse de pil daarom slikt. kijk het is voor mij een fijne bijwerking dat ik geen kinderen krijg of in ieder geval veel minder kans daarop heb, maar ik heb het gewoon nodig omdat ik anders 2 weken ziek ben en dan ook vol ongesteld ben en echt beroerd en 2 weken niet en dan weer 2 weken wel enz. dat is geen houdbare situatie vandaar!!! dus kan ook heel goed een middel zijn om je hormonen tot rust te brengen. denk bijv. ook maar aan mensen die de pil slikken om geen puistjes te hebben enz.

Takkel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 21:43

Roosmarijn schreef:
Bruine afscheiding is oud bloed (wat er dus tijdens de vorige ongesteldheid niet is uitgekomen). Dit heb ik ook wel eens gehad, vlak voor ik ongesteld moest worden. Het is hier ook wel eens bij gebleven. Niets aan de hand hoor.

Stimmt genau.....Soms blijft er wel eens wat bloed achter wat als het ware al gestold is, waardoor het een bruine kleur krijgt. Niks aan de hand Knipoog

Sirius_

Re: Wat is dit? (geen bloeding/menstruatie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 22:04

wat raar, ik heb dus een vieze baarmoeder Clown

Meissie17

Re: Wat is dit? (geen bloeding/menstruatie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 11:00

Dit heb ik ook 3 dagen gehad en toen werd ik pas de laaste dag van de stopweek on gesteld Knipoog Je word het heus wel