Compartimentsyndroom, wond met necrose, wie kent het?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Astorga

Re: Compartimentsyndroom, wond met necrose, wie kent het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 14:21

Citaat:
Bedankt trouwens voor je reactie. Klinkt misschien gek, maar de aandacht die jij er aan geeft doet me goed.

Graag gedaan! Bloos (mijn pm staat altijd voor je open Knipoog )

Wel super dat je je gevoel nu terugkrijgt, hoewel het niet zulk prettig gevoel is lijkt me.

Ben je nog aan het paardrijden?
En is je arts nog een beetje tevreden over je? Knipoog

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 16:33

Ziet er netjes uit die wond. Ik hoop dat ze snel dicht zijn. Mooi om te horen dat het allemaal goed gaat.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 18:31

Nou...het gaat echt goed vooruit. Als ik nu zelf naar de foto kijk en nu naar mijn been dan kun je het goed zien.
De vorige controle kon de chirurg haar pincet nog onder het tussenstuk door van de ene wond naar de andere steken. Dat gaat nu niet meer. In de ene wond krijg ik amper nog die watten er in, bij de andere nog wel, maar is ook al veel minder diep.

Ik rij volop paard. Vorig weekend had ik twee wedstrijden. Ik mocht met een elastische chap rijden, want mijn laarzen passen niet echt fijn als ik het absorptieverband er op heb en het voelt ook niet goed.
De wedstrijd ging erg goed. Het was de tweede en de derde keer in de L2. Ik had op zaterdag de derde en de vierde prijs (182 en 186) en op zondag de derde en de eerste prijs (182 en 189).
A.s zondag heb ik weer wedstrijd. Dan wel met laarzen. De wonden lekken nog amper en ik heb folie gekregen in het ziekenhuis dat ik er overheen kan plakken en dan pas ik wel in mijn laars. Gisteren uitgeprobeerd en dat ging prima. Ik moet het er na het rijden wel zsm afhalen...maar dat is niet erg.
Kortom...het gaat best wel weer goed met mij.
Ik moet zeggen dat het topic over Jamie mij ook heeft helpen relativeren....wat zij doorstaat....ach dan zijn die wondjes in mijn been niet zo erg.....