Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Ik moet 's avonds laat (na 9 uur ofzo) geen fruit meer eten, dan krijg ik buikpijn!
esperance schreef:ik heb ook als ik kiwi's eet dat ik dan een gevoelige tanden krijg, en een tong krijg.. best iritan(d)t...
Welshfanatic schreef:Savonds niet eten gaat mij niet lukken... ik eet echt totaan ik slaap.
Vanalles, van chips tot drop, van frikkandellenbroodjes tot hamburgers. Tot vlak voor ik slaap en nooit last...
Weet dat het niet goed is, maar ik heb er nog weinig van gemerkt.
OrissE_GipsY schreef:ik weet alleen dat je geen dingen met veel suiker moet eten of iets met tomaten, want dat bevordert de hersenactiviteit.. niet echt handig dus als je wilt slapen...
esperance schreef:magicrover schreef:Ik eet heel vaak na de paarden nog een aantal boterhammen en/of vla/ yoghurt. Meestal is dit rond 22 uur. Heb dan echt weer een hongergevoel.
.
woow jij hebt dan wel een honger zeg![]()
koffie,cola, choco, en thee is ook niet zo fijn voor het slapen gaan..
Alytje schreef:Ik kan echt alles eten voor ik ga slapenik heb nooit ergens last van. alleen heel gek,
als ik 's avonds veel eet, wordt ik de volgende ochtend wakker met ontzettende honger, eet ik 's avonds weinig, dan heb ik 's ochtends juist het gevoel alsof ik nog vol zit met eten