Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cece schreef:*heeft net middagdutje gedaan..*![]()
Ik snap eigenlijk niet hoe het door angst kan komen.. Ik kan die link eigenlijk niet echt leggen.
Ik ben juist heel moe door stress en doordat ik zo moe ben krijg ik nóg meer stress. Vicieuze cirkel dus.
Patricia20 schreef:er is wel een verschil tussen angst, en een paniekstoornis.
ikzelf heb al jaren een paniekstoornis, waarvoor ik ook nog steeds in behandeling loop.
angst daarintegen heeft elk mens wel eens, angst voor spinnen,angst voor liften enz enz enz.
angst is ook een heel normaal mechanisme van je lichaam.
paniek ook, alleen het is hoe je ermee om gaat,en wat je erbij denkt.
ik denk ook dat kinderen of jongeren dan, vaker moe zijn,doordat ze minder sporten, meer prestatiegericht zijn/of moeten zijn,en minder goed eten.(hierbij bedoel ik groente en fruit enz)
veel eerder onzeker zijn of worden gemakt, (denk heirbij aan flaporen,kleine borsten enz)
waardoor ze dus een minderwaardigheidscomplex krijgen, en tja... denken is vermoeiend.
vroeger had je ook geen nieuws, tenminste niet het nieuws wat er nu is, en wat er allemaal gebeurt in de wereld..
maar goed ik kan zo nog wel even doorgaan,maar denk niet dat het veel nut heeft haha
en uiteraard kan er ook een lichamelijke oorzaak zijn, zoals pfeifer bijvoorbeeld,mar das weer een ander verhaal
Urielle schreef:Ik zie de oorzaak vooral in een verkeerde levensstijl: welk kind krijgt nog elke dag verse groente, net als de generaties voor ons? Welke kind kent nog echte regelmaat?