Ik knak ook veel Ik hoor ook vaak dat het slecht is, terwijl ik laatst juist las dat het helemaal niet uitmaakt, dat je alleen moet opletten dat je gewrichtbanden ofzoiets niet te veel worden opgerekt
hmm, mijn enkels knakken de hele dag heel hard. ik heb ook een knakpink, maar die is niet zo hard soms 's Ochtends mijn knie maar daar kan ik niks aan doen .
ja ik knak ook en ook echt met heel mn lichaam als ik mjn nek kraak dan hoor je dat helemaal super goed!iedereen in mijn omgeving word er ook helemaal gek van op mn werk kriijg ik ook iedere x een knal haha. maar ik kan er niks aan doen ik doe het gewoon zonder bij na te denken
vingers, nek en rechtergrote teen kan ik op elk moment van de dag laten kraken knieën en heupgewricht kunnen met momenten bij elke stap die ik zet kraken als ik s'ochtens opsta kraakt heel mijn ruggegraat, en soms roept mijn enkel heel luid KRAK. M'n polsen hebben het ook,maar die kraken minder luid
Ehm heb je even? M'n enkels als ik loop. M'n knieën als ik fiets, traploop of hurk. M'n heupen, rug, schouders en nek als ik uitrek. M'n vingers en ellebogen blijven regelmatig hangen. M'n polsen als ik ze beweeg. Maar gelukkig m'n kaak niet meer