Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dieuwke1989 schreef:Ik had dat ook altijd, maar ik epileer nu. Super veel werk, maar dan is het wel 3 weken weg. En zo pijnlijk is het niet eens.
superhaffies schreef:Dieuwke1989 schreef:Ik had dat ook altijd, maar ik epileer nu. Super veel werk, maar dan is het wel 3 weken weg. En zo pijnlijk is het niet eens.
doe je je hele bikinilijn? het lijkt me heel erg veel pijn doen.. ik heb met dat scheren er ook last van. maar ik durf het niet te epileren
amberS schreef:ik gebruik ook intuition dat is pas een uitvinding! kreeg ook altijd jeuk en bultjes, van intuition niet! zit een speciale zeep op... je heb ook speciale voor de gevoelige huis.. alleen die mesjes zijn best duur per 3, 10 euro doe er ook alleen maar mijn bikilijn mee niet mijn benen anders zijn ze zo op.. benen met een normaal scheermesje
Spetterlover schreef:Mag je wel op tijd beginnen, best veel werk hoor
K1MmEl schreef:wij vroegen ons af, wat scheren jullie. helemaal of beetje en in hoeverre dan?
MissyM schreef:Hmmja... klinkt bekend.
Vraagje aan de mensen die ik hoorde spreken over 'harsen' en 'veet'; welke precies dan? Heb nog nooit geharst, maar kan me voorstellen dat veet hier verschillende merken/koud/warm/ofzo voor heeft > Welke gebruiken jullie dan? [goeie omschrijving]
BrittKitt schreef:Als ik nou dalijk naar de etos ga en ik zeg dat ik last heb van rode bultjes na het scheren van bikinilijn en dat ze op bokt zeggen dat calendula creme en cardiflor goed helpt en wat hun aanraden.. kijken ze me dan heel raar aan? nee toch he?