Rode bultjes na scheren bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:30

Mag je wel op tijd beginnen, best veel werk hoor

amberS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:31

ik gebruik ook intuition dat is pas een uitvinding! kreeg ook altijd jeuk en bultjes, van intuition niet! zit een speciale zeep op... je heb ook speciale voor de gevoelige huis.. alleen die mesjes zijn best duur per 3, 10 euro doe er ook alleen maar mijn bikilijn mee niet mijn benen anders zijn ze zo op.. benen met een normaal scheermesje

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:33

Dieuwke1989 schreef:
Ik had dat ook altijd, maar ik epileer nu. Super veel werk, maar dan is het wel 3 weken weg. En zo pijnlijk is het niet eens.

doe je je hele bikinilijn? het lijkt me heel erg veel pijn doen.. ik heb met dat scheren er ook last van. maar ik durf het niet te epileren

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:39

superhaffies schreef:
Dieuwke1989 schreef:
Ik had dat ook altijd, maar ik epileer nu. Super veel werk, maar dan is het wel 3 weken weg. En zo pijnlijk is het niet eens.

doe je je hele bikinilijn? het lijkt me heel erg veel pijn doen.. ik heb met dat scheren er ook last van. maar ik durf het niet te epileren

Ja gewoon bovenaan aan de voorkant zegmaar is nog wel te doen, maar de rest durf ik ook niet aan

amberS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:46

epileren? ik haal alles weg.. dan ben ik volgende week nog bezig hahaha en dan is tie denk helemaal rood!!

_Annelies_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:32

amberS schreef:
ik gebruik ook intuition dat is pas een uitvinding! kreeg ook altijd jeuk en bultjes, van intuition niet! zit een speciale zeep op... je heb ook speciale voor de gevoelige huis.. alleen die mesjes zijn best duur per 3, 10 euro doe er ook alleen maar mijn bikilijn mee niet mijn benen anders zijn ze zo op.. benen met een normaal scheermesje

ik gebruik deze ook en vind het ook echt een super mesje.
heb bijna geen last meer van rode bultjes.

milo

Re: Rode bultjes na scheren bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:27

ha! ik heb daar ook altijd last van! nu scheer ik minder vaak, anders krijg ik helemaal rode bultjes. maar dat vind ik ook niet lekker, prik
haha!

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:32

Je moet er na het scheren spul op smeren van vsm de naam is cardiflor creme dat werkt bij mij uitstekend

Artemide

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:32

Hmmja... klinkt bekend.
Vraagje aan de mensen die ik hoorde spreken over 'harsen' en 'veet'; welke precies dan? Heb nog nooit geharst, maar kan me voorstellen dat veet hier verschillende merken/koud/warm/ofzo voor heeft > Welke gebruiken jullie dan? [goeie omschrijving ]

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:51

Spetterlover schreef:
Mag je wel op tijd beginnen, best veel werk hoor

Hahah ja ik begin zondagochtend en ik hoop dat ik smiddags klaar ben
Hmm..ik denk dat ik ook maar een mesje van Intuition koop..
Is dat het merk? Of hoe heet het voluit?

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:55

wij vroegen ons af, wat scheren jullie. helemaal of beetje en in hoeverre dan?

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:59

Ik scheer in de winter alleen mn onderbenen (als ik me dan al scheer, in de winter nooit zin in ) en in de zomer op vakantie en met kortebroeken-weer dan scheer ik ook mn bovenbenen

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:04

ja dat doe ik ook zo altijd mijn benen. maar ik had het over schaamhaar

amberS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:47

ik scheer egt alles behalve mijn armen haha, onder ook gewoon alles eraf! is frisser vind ik zelf..

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 08:10

K1MmEl schreef:
wij vroegen ons af, wat scheren jullie. helemaal of beetje en in hoeverre dan?

Alles er af, vind ik veel fijner, ik hou niet van haar

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 08:11

MissyM schreef:
Hmmja... klinkt bekend.
Vraagje aan de mensen die ik hoorde spreken over 'harsen' en 'veet'; welke precies dan? Heb nog nooit geharst, maar kan me voorstellen dat veet hier verschillende merken/koud/warm/ofzo voor heeft > Welke gebruiken jullie dan? [goeie omschrijving ]

Uhm, ik heb het doosje niet meer, maar ik gebruik veet koude wasstrips, die blauwe.
Niet die met zachte formule, dat werkt echt niet, de helft blijft bij mij aan mijn huid plakken.
Gewoon blauwe strips, een klein doosje.
Voor je benen kun je ze ook in het groot kopen, erg handig

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 09:34

Hmm het word dus toch harsen denk ik

Zijn hier trouwens ook mensen die het haar op hun armen weg halen ?

Kiovili

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:02

Ik gebruik altijd een Venus mesje. Ik scheer onder de douche met alleen water tegen de haargroei in. Als ik het scheer als de haartjes al iets langer zijn heb ik nergens last van. Maar als ik het weer na 1 a 2 dagen probeer te scheren heb ik daar juist wel last van. Dus misschien ligt het daar aan?

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 11:21

ik scheer alles

ha! bovenbenen meinder vaak dan onderbenen hoor. want daar heb ik ook heel weinig haar.

anniek_uc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 15:42

na het scheren (van alles niet alleen bikinie lijn ofzo) bodylotion smeren, hierdoor gaat je huid niet trekken komen er geen bultjes en blijft je huid zacht. werkt echt!

Ptries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 15:48

Ik scheer met Aloƫ Vera, met de haren mee. Haartjes die dan blijven zitten epileer ik. En inderdaad insmeren met body lotion (niet geparfurmeerd)

Britt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 11:57

Als ik nou dalijk naar de etos ga en ik zeg dat ik last heb van rode bultjes na het scheren van bikinilijn en dat ze op bokt zeggen dat calendula creme en cardiflor goed helpt en wat hun aanraden.. kijken ze me dan heel raar aan? nee toch he?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:06

Ik scheer ook alles, heb altijd pas na 2 dagen last van bultjes... Elke dag scheren is bij mij geen optie, dan scheer ik alles schraal.
Ik gebruik venus mesjes en die intiution heb ik ook gehad maar vind ik toch echt te duur en daar kun je je lippen niet goed kaal mee krijgen...

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 14:48

BrittKitt schreef:
Als ik nou dalijk naar de etos ga en ik zeg dat ik last heb van rode bultjes na het scheren van bikinilijn en dat ze op bokt zeggen dat calendula creme en cardiflor goed helpt en wat hun aanraden.. kijken ze me dan heel raar aan? nee toch he?

Misschien zitten ze zelf ook wel op bokt

juschka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 14:58

Ik scheer altijd met talkpoeder (gewoon van zwitsal) met een scheermesje van mn vader (mach3 geloof ik?). Veel talkpoeder erop en dan eerst met de haargroei mee, nieuw talkpoeder erop en dan tegen de haargroei in. Helemaal droog zonder water. Eerst geloofde ik er niets van maar het werkt echt supergoed! Ik had ook altijd last van bultjes maar nu helemaal niet meer!

*niet hetzelfde mesje als dat mn pa gebruikt natuurlijk *