hey,
Ik heb net hetzelfde aan de hand.Ik draag al sinds men 4de een bril dus daar kan het niet aan liggen.
ik ben doorverwezen door men huisarts naar een neuroloog die lachte me uit, hij dacht dat ik kwam klagen zodat ik kon profiteren op school enzo hij dacht dat ik zo een type was omdat ik toen ook 16 was. Ben toen tegen hem uitgevlogen en terug naar buiten gewandeld toen nam hij me iets serrieuzer.
Toen heb ik zon ding met puntjes op men hoofd gehad dat metingen door stuurt.
Daar is ook niet uit voort gekomen. Heb ik een paar jaar inderal geslikt om stabiele bloed druk te hebben maar die is altijd al in orde geweest dus ben ik daar ook al 1.5jaar mee gestopt en hij is altijd goed gebleven.
Nu ben ik naar een homeopaat geweest die raade me aan om een spriraaltje te laten steken hij zei dat het geen kwaad kan.
Maar ik ben wel nog maar 20 dus dat zint me niet echt.
Hij heeft ook bloed geprikt.
Heeft dan wat mee gegeven en ja da t helpte wel maar sinds vorige week zit ik ook terug bij af.
Terug hetzelfde ik weet het ook nimeer als het bij mij na men examens ook niet gedaan is dan ga ik ook terug verder.
Bij mij zeggen ze dat het hormonaal is en spannigshoofdpijn maar ik denk dat ze dat maar zeggen om iets te zeggen.
Wat bij mij wel helpt is wanneer ik er last van heb gewoon in men bed te kruipen en een 2a 3 tal uurtjes te slapen.
groetjes succes met het zoeken van een oplossing