Voor iedereen die ontevreden is met zijn lichaam....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ringetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 17:48

Goed topic hoor,
Maar het werkt niet echt als een groep jongeren in de buurt je de hele tijd lelijk noemt. Ik vind mezelf niet lelijk, maar door die dingen ga je toch wel twijfelen.
Oh jah wat vind ik mooi,
mijn lengte (opzich mocht iets korter, maar ben tevreden)
mijn krullen
mijn gebit

Anoniem

Re: Voor iedereen die ontevreden is met zijn lichaam....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 17:52

Ik ben bij met mijn wimpers en mijn ogen (wimpers zijn nl. hetzelfde alsof iemand mascara opheeft , hoe ziet het er dan uit als ik dat wel op heb:P)

Ghani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:01

goed dat je dit topic hebt gestart. In dat andere topic ging iedereen vooral op zoek naar negatieve dingen over zichzelf, hier kun je op zoek naar je postieve dingen. Bij de 1 zullen het er veel zijn, bij de ander wat minder.

Wat vind ik mooi aan mezelf..
Hm*
- Mn ogen. (zijn groen/blauw, vertellen/verraden altijd wat ik wil zeggen )
- Mn haarkleur (vroeger vond ik het echt vreselijk omdat niemand het had! Viel er ontzettend mee op, nu vind ik het mooi, juist ómdat niemand het heeft.. het is oranje/blond/rood achtig )
- Mn Mond kan er ook wel mee door , gewoon symetisch, vol, niet te groot niet te klein .

Mn *eigen conclusie* Ik ben eigenlijk best tevreden over mn gezicht .

Dat was het wel zo'n beetje... .

Minosa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:11

Waar ik altijd blij mee zal zijn is de kleur van mijn ogen!!!

En verder ben ik heel tevreden over de verhoudingen van mijn lichaam. Vooral het totaalplaatje vind ik mooi.

__Robijn__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:54

Juud87 schreef:
ik hou van me lengte hoef vrijwel nooit hakken aan voor iets (wat ik dus absoluut niet lekker vind zitten, die hakken, dus komt goed uit )

hoelang ben jij dan ?

ff over de topic. Ik ben ook best lang, 1.80 en ik ben pas 14. Dus al die jochies zijn klein.. niet dat ik het erg vind ofzo maar nu vinden ze mij groot.. maar later valt dat niet meer op. Vroeger toen ik klein was.. vond ik het altijd stom om zo lang te zijn. Maar nu niet meer hoor. Ik kan overal over heen kijken

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:13

Ik vond het vroeger vreselijk om de grootste van de klas te zijn.
Ik zou dan ok 1.89m worden , ben nu rond de 1.76 en daar ben ik nu toch wel blij mee .

Verder ben ik best blij met mijn ogen en tanden. En nu begin ik me krullen toch ook wel beetje te waarderen .
Wat ik niet mooi vind is me neus, en dat was het eigenlijk wel

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:36

Hihi, ik heb ook in dat andere topic gereageerd,
dus moet ik hier ook maar ff reageren.

Ik ben wel tevreden met mn mond/lach/tanden.
Euh. Nouja, verder weet ik niet..
Ojaa, ik vind mn haar ook wel leuk, tword al lekker lang .

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:17

Maar als je er helemaal doorheen zit kun je niet van jezelf houden. Als je jezelf elke dag verteld dat je lelijk bent, ga je dat geloven, en kun je ook geen mooie dingen meer van jezelf opnoemen. Zo af en toe ben je jezelf gewoon helemaal beu, denk je dat er helemaal niks mooi is aan jezelf.
*wow, nu typ ik wel heel vaak het woordje 'jezelf'*

Maar, goed dat je dit topic bent gestart

Flower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:34

Ik hou van m'n krulhaar, m'n ogen en m'n mond/tanden.
Ook ben ik trots op m'n borsten ( maar heb ook momenten dat ik ze 't liefst in de prullebak gooi ) en ook al heb ik een dikke reet, hij hangt niet

alette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 00:48

wat een leuk topic!
nou, ik vind eigenlijk het totaalplaatje van mezelf wel mooi. alles past bij elkaar. in verhouding, zo zeg je dat toch?

verder weet ik ook hoe t is om jezelf heel lelijk te vinden. je straalt dit dan ook uit waardoor andere mensen je ook niet mooi vinden. soort van cirkel waar je in terecht komt.
als je jezelf mooi vindt, straal je dat uit en zullen anderen dat ook zien.

dus mensen, hou van jezelf!

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 03:20

Ik ben heel erg trots op mijn ogen en erg blij met mijn borsten

En verder, ja jeetje... Het zijn maar kleine dingetjes die ik niet mooi vind aan mezelf. Ben over het algemeen erg blij met mezelf

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 08:06

Natasja91 schreef:
Maar als je er helemaal doorheen zit kun je niet van jezelf houden. Als je jezelf elke dag verteld dat je lelijk bent, ga je dat geloven, en kun je ook geen mooie dingen meer van jezelf opnoemen. Zo af en toe ben je jezelf gewoon helemaal beu, denk je dat er helemaal niks mooi is aan jezelf.
*wow, nu typ ik wel heel vaak het woordje 'jezelf'*

Maar, goed dat je dit topic bent gestart

Dan moet je jezelf elke dag vertellen dat je móói bent, it's as simple as that. En weet je dan geen dingen, vraag dan eens aan je moeder of vriendin bv wat ze mooi aan je vind, en gebruik je die. Gewoon het regeltje gebuiken in de positieve zin van het woord!

VLC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:41

Ik ben ook niet zo tevreden over mezelf
Mijn buik is de grote boosdoener, te flubberig/dik/wit, en voor mijn bovenbenen geld hetzelfde.

Guess001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:58

alette schreef:
Verder weet ik ook hoe t is om jezelf heel lelijk te vinden. Je straalt dit dan ook uit waardoor andere mensen je ook niet mooi vinden. soort van cirkel waar je in terecht komt.
Als je jezelf mooi vindt, straal je dat uit en zullen anderen dat ook zien.

dus mensen, hou van jezelf!

Hier sla je de spijker op zijn kop! Schoonheid is iets hartstikke subjectiefs, wat de een mooi vindt vindt de ander niet zo mooi. De toverformule is echter lekker in je vel zitten, tevreden met jezelf zijn! En natuurlijk lukt dat niet altijd, we hebben allemaal wel eens rotdagen, maar we moeten het wel proberen! Mensen die zich goed voelen en van zichzelf houden zijn altijd mooi!

Een kleine tip die toch altijd werkt: wanneer je ergens naar binnen gaat (kroeg, verjaardag, sollicitatiegesprek, klas, ga zo maar door) en je voelt je wat onzeker; zeg van te voren tegen jezelf dat je de beste/mooiste/liefste/leukste van alle mensen daar bent! Gewoon jezelf positief toespreken! Het helpt echt.

snoeppapier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:59

lizzy2 schreef:
Mijn buik is de grote boosdoener, te flubberig/dik/wit, en voor mijn bovenbenen geld hetzelfde.

Maar je buik & bovenbenen zijn maar een fractie van je hele lichaam...er zullen ongetwijfeld dingen zijn die wél mooi zijn, en daar moet je trots op zijn

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:59

ik ben wel blij met:
-mijn glanzende blonde krullen
-mijn blauwe ogen

mijn figuur is nog niet mooi,maar als ik dan soms weleens rondkijk op straat,zie ik dames waar ik zelf nog 2x in pas.
dan bedenk ik me maar dat ik eigenlijk niet mag klagen!

Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:01

ik ben erg blij met mn blonde haar, niet egaal, maar lekkere verschillende kleuren blonde strengen. en ik heb knalblauwe ogen met erg lange wimpers. gekrulde wimpers, dus alleen laagje mascara en het zit perfect. ben eigenlijk gewoon helemaal blij met mezelf, het is gewoon mezelf en dat moeten ze maar een beetje gewoon accepteren!

ben er ontzettend trots op en niemand die dat af kan pakken!

VLC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:01

Maethoriel schreef:
lizzy2 schreef:

Maar je buik & bovenbenen zijn maar een fractie van je hele lichaam...er zullen ongetwijfeld dingen zijn die wél mooi zijn, en daar moet je trots op zijn

Das waar maar de rest is ook niet geweldig. En dan heb ik weer blaadjes als de cosmo gelezen, en die modellen zijn dun, en vaak echt mooi!
Als ik een avondje uitga ben ik ook wel 'tevreden', maar als ik dan daarna in de spiegel kijk ...
Ik ben nu maar weer hard aant buikspieroefeningen doen en ook een beetje aan het lijnen... Maarja, ik zal het hier mee moeten doen..

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:47

Ik kan ook wel 100 dingen opnoemen waar ik niet tevreden mee ben...maar ik ben afgelopen jaar bijna 15 kilo afgevallen, en voel me nu dus wel goed in mijn vel, hoewel er natuurlijk altijd iets te zeuren is.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:47

oh had hem per ongeluk 2x geplaatst...

magicrover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:54

Goed dat je dit topic gestart bent Laura. Ik schrok ook toen ik het andere topic las. Mensen: mooi zijn en stralen komt van binnenuit.

Zo lang "mooi zijn" voor IEDEREEN een ander begrip is, is er echt niets om je druk over te maken. Op elk potje past en dekseltje!!!

Ik ben tevreden met mijn lichaam, heb eigenlijk niets waar ik niet tevreden over ben. Ja, ben doof aan 1 oor, maar dat is ook wel eens verrekte handig en niemand die het ziet. Heb lang blond haar, mooie blauwe ogen, gewone mooie billen en borsten en een beetje bovenbenen. Ben gewoon TEVREDEN!!!

__Tiientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:58

Blij met: Mijn ogen, wimpers, mond (eerst niet, nu wel) en haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:35

Nou, eigenlijk ben ik gewoon geweldig! hehe

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 15:38

Ik ben trots op mijn uhh.... tanden en mijn krullen

beetje raar om dat van jezelf te zeggen.

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:36

Ik ben te dik momenteel, (er wordt aan gewerkt, elke dag naar de fitness ) maar verder heb ik een mooie gezicht en mooie huid. Heb bijna nooit puistjes,(Maar ik doe er ook wat voor, goed spul kopen, scrubs en cleansers etc elke dag gebruiken..) alleen als ik echt teveel ongezonde dingen vreet Verder heb ik ook mooie tanden, nog nooit een beugel gehad, en heb ik een schattige lengte (1.60), nu nog ietsje dunner (wil mijn vorm wel houden hoor, heb nou eenmaal brede heupen ) en dan vind ik mezelf helemaal goed Als mijn broeken maar lekkerder zitten!

Nu nog stoppen met roken (dat valt namelijk mijn mooie tanden en huid aan )