Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VeertjeV schreef:Jow ik schrik hiervan omdat mijn moeder exact hetzelfe meemaakt op het moment.
Vorige week kwam ze naar me toe om haar knieholte te laten zien, 'n hele rode plek. Leek wel verbrand, ze is toen beetje gaan kijken (heeft vroeger in ziekenhuis gewerkt) en kwam op de ziekte van Lyme. Naar de dokter geweest en die bevestigde het idd maar kon de diagnose nooit zeker vast stellen omdat daar niet goede test voor zijn. Ze heeft nu antibiotica maar is de hele week al ziek, koorts, moe, spierpijn enzo. Gaat wel al wat beter maar hoop dat ze er echt vanaf komt voorgoed!
woofie schreef:lyme zit niet altijd in je bloed hoor. bij mij heeft het 4 jaar geduurd voor het zichtbaar werdt in mijn bloed. en na een antibiotica kuur was het opnieuw verdwenen uit mijn bloed. maar ik heb nog steeds klachten en ben nu onder behandeling bij een neurologe.
lyme kent verschillende gradatie's en kan zich dus ook ophouden in lymfeklieren en gewrichten zonder dat het in het bloed zichtbaar is.
Moosje schreef:VeertjeV schreef:Jow ik schrik hiervan omdat mijn moeder exact hetzelfe meemaakt op het moment.
Vorige week kwam ze naar me toe om haar knieholte te laten zien, 'n hele rode plek. Leek wel verbrand, ze is toen beetje gaan kijken (heeft vroeger in ziekenhuis gewerkt) en kwam op de ziekte van Lyme. Naar de dokter geweest en die bevestigde het idd maar kon de diagnose nooit zeker vast stellen omdat daar niet goede test voor zijn. Ze heeft nu antibiotica maar is de hele week al ziek, koorts, moe, spierpijn enzo. Gaat wel al wat beter maar hoop dat ze er echt vanaf komt voorgoed!
Met mn zusje precies t zelfde. ..
Wel raar dat ze nog steeds geen test ervoor hebben. Het zit toch in het bloed? Dan kunnen ze dat toch ook zien als je bloed laat prikken ofzo?
Moosje schreef:De koorts is momenteel (zo goed als) over.
Verder is ze weer een stuk vrolijker en is ze gisteren zelf even mee geweest naar de braderie.
Dus gaat steeds beter gelukkig!
Moosje schreef:De koorts is momenteel (zo goed als) over.
Verder is ze weer een stuk vrolijker en is ze gisteren zelf even mee geweest naar de braderie.
Dus gaat steeds beter gelukkig!