ik heb gisternacht nog geslaapwandeld werd beneden in de huiskamer wakker zat op de grond en ik dacht dat er een aardbeving was geweest helemaal in paniek toen ik wat wakkerder werd was het weer weg.. enhet gekke is ik slaapwandel alleen als ik thuis ben als ik bij mijn vriend ben heb ik nergens last van!
ik ging een paar jaar geleden naar een camping.. en daar was een vriendinnetje van mij en die ging ook slaapwandelen..die viel dus over een paar van die lijnen om je tent aan vast te zetten en liep zo naar het riviertje.. wij gaan ieder jaar terug naar die camping .. maar ze hebben het er nu nog steeds over..
Ik ben nog eens, in mijn pyama, middenin de huiskamer vol visite, tegen mijn moeder tekeer gegaan: "hoe ze het in godsnaam in dr hoofd haalde om mijn paard te verkopen? " Voelde me echt banketstaaf toen ik half wakker begon te worden en iedereen mij heel verbaast aan stond te kijken
Het is nu 2 jaar later, ik heb dat paard gewoon nog steeds en ik krijg nog steeds dagelijks de vraag of ik mijn paard alweer gevonden heb
Ik slaapwandel ook altijd de volgende ochtend hoor ik dan verhalen van mijn ouders wat ik die nacht allemaal heb uitgespookt, kei hard schreeuwen, schoppen in mijn slaap, en dus het huis rondlopen
Hihi ik had laatst 's avonds ruzie gehad met mijn pa, ben toen boos naar bed gegaan. Toen ging hij 's nachts zijn tanden poetsen, had hij zich omgedraaid, stond ik opeens achter hem met mijn ogen open enzo. Dus hij dacht dat ik hem wilde laten schrikken omdat ik kwaad op hem was geweest, dus hij zei rot op naar je bed man!!! Volgende dag wist ik er niets meer van
Heb ook een keer gehad dat mijn ma allemaal dingen op mijn kamer hoorde, kwam ze kijken had ik mijn deken voor de deur gelegd en was ik alle laden open dicht aan het gooien. Had ze gezegd: moet je niet gaan slapen? Was ik in bed gaan liggen.. Zei ze: Moet je je deken niet hebben? Maar ik sliep toen weer "echt"