Ben jij tevreden over je lichaam?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

parouscha

Re: Ben jij tevreden over je lichaam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:23

o0Bianca0o schreef:
Ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden. Ik vind mezelf te dun. Ik kan eten wat ik wil, maar ik kom maar niet aan. *klinkt raar voor de meeste mensen*
Ik heb ook altijd het idee dat ik wordt aangekeken alsof ik een of andere eetstoornis heb.. Ja, vertel ze maar eens dat dat niet zo is als je zo onzeker bent...
Echt ik voel me hier heel vaak rot over. Het zit wel in de familie, mijn moeder was vroeger ook altijd erg dun, net zoals m'n zusje...

Meid ik heb dit 3 jaar gehad dat ik niet aankwam, sinds ik 18 ben, wordt ik forser en kom ik aan, normaal at ik 3 x in de week patat maar kwam niets aan, nu moet ik nog op passen als ik het 1 x in de maand eet!

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:34

Nee ik ben niet tevreden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:40

parouscha schreef:
o0Bianca0o schreef:
Ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden. Ik vind mezelf te dun. Ik kan eten wat ik wil, maar ik kom maar niet aan. *klinkt raar voor de meeste mensen*
Ik heb ook altijd het idee dat ik wordt aangekeken alsof ik een of andere eetstoornis heb.. Ja, vertel ze maar eens dat dat niet zo is als je zo onzeker bent...
Echt ik voel me hier heel vaak rot over. Het zit wel in de familie, mijn moeder was vroeger ook altijd erg dun, net zoals m'n zusje...

Meid ik heb dit 3 jaar gehad dat ik niet aankwam, sinds ik 18 ben, wordt ik forser en kom ik aan, normaal at ik 3 x in de week patat maar kwam niets aan, nu moet ik nog op passen als ik het 1 x in de maand eet!

Het zal bij mij ook wel vanzelf komen, maar op het moment vind ik het wel erg rot...

gianlucka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:45

Qua lichaam ben ik op zich best tevreden.
Het enige waar ik "heel erg mee zit". Ik heb echt heel veel schaamhaar en heb al van alles geprobeerd om het te minderen. Dus als iemand nog tips heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:49

absoluut niet tevreden

ik heb celultis, een flubberbruik, ik ben klein, heb lelijke grote borsten.. een onzuiverehuid, een schreef gebit.. slechte nagels..

alles wat vrouwelijk zou moeten zijn heb ik niet..

lelijk vidn ik mijzelf niet.. en weet ook heel goed wat wel en niet mooi is aan mezelf.. maar nou net de dingen die net even wat mooier zouden moeten zijn bij een vrouw zijn slecht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:51

gianlucka schreef:
Qua lichaam ben ik op zich best tevreden.
Het enige waar ik "heel erg mee zit". Ik heb echt heel veel schaamhaar en heb al van alles geprobeerd om het te minderen. Dus als iemand nog tips heeft.

elke dag scheren? harsen? laseren?

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:52

Ik was toen ik jonger was meer ontevreden over mijn uiterlijk dan dat ik nu ben, terwijl ik toen toch strakker in het vel zat. Je hoeft maar om je heen te kijken om te zien dat het beter kan, maar ook slechter

horseNL00

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:53

ja hoor ik ben redelijk tevreden. ik zou alleen een paar centimeter langer willen zijn en minder spieren willen hebben in mn bovenbenen (komt door het paardrijden). ja ik zou altijd wel enkele kilootjes lichter willen worden maar is niet per se noodzakelijk.

gianlucka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:53

Share schreef:

Scheren doe ik wel, maar daar raakt m'n huid zo ongelooflijk geirriteerd van... zit ik helemaal onder de rode bultjes.
Harsen heb ik 1 keer geprobeerd, maar dat was ook geen succes... helaas

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:54

gianlucka schreef:
Share schreef:

Scheren doe ik wel, maar daar raakt m'n huid zo ongelooflijk geirriteerd van... zit ik helemaal onder de rode bultjes.

lijkt me wel enorm vervelend zeg!

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:55

Ja ik ben best tevreden. Tuurlijk er is altijd wel wat aan te merken maar over het algemeen

Alleen ben ik sinds een tijdje aan de pil en die heeft de nodige kilo's erbij getoverd.
Hopelijk gaat t er weer af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:56

gianlucka schreef:
[naam] schreef:

ik krijg ook altijd erg bultjes en jeuk! verschrikkelijk!
harsen schijnt een kwestie van wennen te zijn net als het epileren van je wenkbrauwen.. maar ik durf het ook nog niet aan

gianlucka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 13:58

Share schreef:
harsen schijnt een kwestie van wennen te zijn net als het epileren van je wenkbrauwen.. maar ik durf het ook nog niet aan

Op zich is de pijn niet het probleem, maar ik kreeg de harsstrip er dus niet meer af... de hars was veel te zacht..... terwijl ik ze in de koelkast had bewaard en er net uit had gehaald....

Jamezy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:00

Flew schreef:
Ik ben heel tevreden over mn lichaam. Okay, ik heb niet zulke grote borsten, en bij sommige truitjes is dat een beetje jammer, maar dat kan me echt heel weinig schelen.

Same here Heb al sinds mijn 16e (ben inmiddels 23) hetzelfde gewicht en dezelfde maten en moet zeggen, ideaal hoor!

Uitdijen doe ik wel na mijn dertigste...

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:08

gianlucka schreef:
Share schreef:

Op zich is de pijn niet het probleem, maar ik kreeg de harsstrip er dus niet meer af... de hars was veel te zacht..... terwijl ik ze in de koelkast had bewaard en er net uit had gehaald....

Misschien is láten harsen een goed idee. Ik vind die doe-het-zelf-harsstrips maar niks .

gianlucka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:09

urselin schreef:
Misschien is láten harsen een goed idee. Ik vind die doe-het-zelf-harsstrips maar niks .

Is op zich een idee, alleen heb ik geen geld om dat iedere keer te laten doen

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:10

@ gianlucka; ontharingscreme misschien een idee?

Maar ik ben verders wel redelijk tevreden met mezelf. Ben erg afgevallen de laatste tijd, ben wel wat aan de kleine kant (1.60m en weeg 53 kilo, ben 24 jaar). Kan tegenwoordig wel redelijk met mezelf door 1 deur. Er is nog nooit iemand geweest die me 'lelijk' oid heeft genoemd, dus het zal wel meevallen denk ik dan

gianlucka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:12

Quellian schreef:
@ gianlucka; ontharingscreme misschien een idee?

Dacht ik laatst ook. dus ik zo'n creme gekocht.... stond op dat je het maximaal 12 minuten mocht laten zitten. Heb ik gedaan, geen een haartje heeft losgelaten.... dus die werken niet zo goed volgens mij

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:13

Epilady dan?

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:15

Ja eigenlijk wel, Behalve dan mijn benen. ..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:16

Ben wel tevreden opzich, alleen ik wil ander haar, het zit gewoon nooit écht leuk..

gianlucka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:21

Quellian schreef:
Epilady dan?

Das een idee, misschien moet ik dat maar eens proberen
thanks

Nassie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:27

Ik ben ook tevreden met me lichaam.
Het enige wat ik zou willen verranderen is een strakkere buik

En me grote voeten dat vind ik ook maar niets

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:27

Nee, helemaal niet te vreden.
Ben te lang (1.88), veel te dik, mag echt heel veel vanaf, veel te grote voeten (maat 44), lelijke borsten en veel te groot (Cub D) vieze vethandjes.
Het enigste is waar ik tevreden over ben, is mijn haar. Verder letterlijk helemaal niks!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 14:29

Share schreef:
absoluut niet tevreden

ik heb celultis, een flubberbruik, ik ben klein, heb lelijke grote borsten.. een onzuiverehuid, een schreef gebit.. slechte nagels..

alles wat vrouwelijk zou moeten zijn heb ik niet..

lelijk vidn ik mijzelf niet.. en weet ook heel goed wat wel en niet mooi is aan mezelf.. maar nou net de dingen die net even wat mooier zouden moeten zijn bij een vrouw zijn slecht

Heb even in je profiel gespiekt, maar je bent een hardstikke mooie meid joh!
mankeert toch niets aan!