Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellenlouise schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat Lactacyd gewoon een commercieel slimme zet is
Urielle schreef:ellenlouise schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat Lactacyd gewoon een commercieel slimme zet is
Natuurlijk. Wij vrouwen denken per slot van rekening allemaal dat je doos een lelijk, vies, vochtig, stinkend ding is waaruit dan ook nog vies vocht en slijmen komen en eens per maand nog bloed ook.
urselin schreef:Ik gebruik ook Lactacyd, niet dagelijks.
Een kennis heeft een schimmelinfectie gekregen down under door Lactacyd (dagelijks gebruikt). Volgens de dokter was zelfs Lactacyd uit den boze.
Share schreef:even een vraagje wat een btje offtopic is misschien..
als ik een aantal keer per dag sex heb, heb ik de volgende dag al irritatie > gevolg > infectie..
als wel het gewoon 1 x doen is er meestal niks aan de hand..
hebben jullie daar ook wel eens last van?
benangelique schreef:ik heb vaak last van schimmelinfecties (gehad). de dokter kon de reden niet achterhalen. Op zijn advies spoel ik 2x per week met de vaginaaldouche van lactacyd. De overige dagen spoel ik met de vaginaaldouche gevuld met enkel water.
Ik heb nauwelijks last van afscheiding meer, maar nog belangrijker; ik voel me weer fris en schoon.
tamary schreef:[naam] schreef:even een vraagje wat een btje offtopic is misschien..
als ik een aantal keer per dag sex heb, heb ik de volgende dag al irritatie > gevolg > infectie..
als wel het gewoon 1 x doen is er meestal niks aan de hand..
hebben jullie daar ook wel eens last van?
Glijmiddel gebruiken misschien?
Citaat:een aantal keer sex per dag en je heet bunny soms hahaha meid ik ben jaloers op je :p