ik kan niet tegen prikken van een gewone arts en ben als de dood voor de tandarts maar heb een beugel dus elke maand zit ik eraan. ik ben niet echt heel bang maar kan niet tegen de geluiden enz. toen mijn 2 kiezen getrokken moesten worden omdat er onsteking zat, deed het best pijn. toen mijn beugel erin moest (blokjes) had ik 2 wolfstanden
dubbele tanden in de hoek in mijn bovenkaak. toen de beugel zat, prikte er iets in mijn tandvlees wat een beetje pijn deed. ik d8 echt wat doet ie? maar toen trok ie opeens beide tanden onder die dubbele eruit. schrok me dood!!
maar was blij dat ie het eigenlijk niet had vertelt want dan was ik echt gek geworden. hij had een nieuwe verdoving en ook een nieuw apparaatje waarmee hij verdovingen gaf. was een piepklein naaltje in een klikapparaat en je had geen last van de verdoving. je voelde niks ervan. ik mocht gewoon later eten. als ik een gaatje heb laat ik het niet verdoven. nooit gedaan. als doet het wel even pijn..dan hoef je heen prik in je tandvlees. nergens voor nodig