Verdoving bij de tandarts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tivara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:23

Dat gaat niet Of uit een flesje drinken is ook grappig

Moosje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:25

Onze tandarts verdoofd altijd voor, voordat ze het spuitje geeft. Met lidocaine. Als je daarnaar vraagt heb je grote kans dat ze het hebben en willen gebruiken.

Succes ermee!

Firedancer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:25

en een rietje? Of op je vingers fluiten?

hahahah, zit mij helemaal te verkneukelen.... je kunt dan wel zeker goed een paard na doen met van die dikke lippen...

Tivara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:28

Je moet niet op je lippen gaan bijten! Dat is echt heel erg.. Mijn vader heeft een keer iemand in de praktijk gehad, die had hij verdoorfd, en na een paar uur kwam hij terug, had hij een gat uit zijn lip gebeten, want hij voelde er toch niks van! Tot de verdoving was uitgweerkt, toen deed het wel zeer! Maar lekker offtopic is dit

Firedancer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 12:58

offtopic? 't gaat nogsteeds over verdoving toch...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 13:07

als je er echt niet tegen kan doen ze hier eerst met een zalf verdoven en daarna pas een spuitje. ik ben al zoveel gewent bij de tandarts, ik heb niet zo snel meer pijn daar!

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:54

ehh...
Pussy's
Ik deed het zonder verdoving;)

miepjevlug11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:56

Haha lijkt me pijnlijk Maar ik voelde de verdoving niet.. Mischien omdat je zenuwachtig was? Maar veel succes !

Marjolein_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:20

Ik kan zowiezo niet tegen prikken en al die dingen, ik voelde het dus wel.

geluksvogel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:01

ik kan niet tegen prikken van een gewone arts en ben als de dood voor de tandarts maar heb een beugel dus elke maand zit ik eraan. ik ben niet echt heel bang maar kan niet tegen de geluiden enz. toen mijn 2 kiezen getrokken moesten worden omdat er onsteking zat, deed het best pijn. toen mijn beugel erin moest (blokjes) had ik 2 wolfstanden dubbele tanden in de hoek in mijn bovenkaak. toen de beugel zat, prikte er iets in mijn tandvlees wat een beetje pijn deed. ik d8 echt wat doet ie? maar toen trok ie opeens beide tanden onder die dubbele eruit. schrok me dood!! maar was blij dat ie het eigenlijk niet had vertelt want dan was ik echt gek geworden. hij had een nieuwe verdoving en ook een nieuw apparaatje waarmee hij verdovingen gaf. was een piepklein naaltje in een klikapparaat en je had geen last van de verdoving. je voelde niks ervan. ik mocht gewoon later eten. als ik een gaatje heb laat ik het niet verdoven. nooit gedaan. als doet het wel even pijn..dan hoef je heen prik in je tandvlees. nergens voor nodig

joske_vuran

Re: Verdoving bij de tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:21

Ik kreeg als kind nooit verdovingen! Dat was toen nog niet ofzo..

Nu zeg ik ook nog iedere keer heel bikkel: ik hoef geen verdoving, ik roep wel als de pijn te erg wordt, om vervolgens alsnog te verdoven.

En jawel, na een paar seconden kan hij alsnog verdoven. Verdoven doet bij mij helemaal geen pijn. Je moet gewoon ontspannen en aan iets anders denken (níet aan de spuit die hij er op dat moment inzet). (zegt zij die zelf ook iedere keer zit te stressen in die stoel , al gaat het ondertussen iets beter)Verdoven in het gehemelte doet wel heel erge pijn vindt ik. Overigens vond ik de verdovingen bij de kaakchirurg wel pijn doen..

dorothea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:40

@Biertje: als je te jong bent om zonder verdoving iets te laten doen, dan ben je toch zeker te jong voor je bijnaam?!

Linda

Re: Verdoving bij de tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:48

Mjn tandarts verdooft niet
De laatste keer dat ik een gaatje had heb ik 800 mg ibuprofen genomen van te voren, dat haalt de ergste pijn wel weg