@ LCharlotte: Ik ga meestal naar de Livera, daar hebben ze wel 70 D en volgens mij ook 70 E, maar dan ook nog wel leuke bh's want dat is nog wel eens moeilijk in die maat... Wel een beetje duurder En inderdaad, in 75 is meer. Als ik ook eens iets bij de H&M vandaan wil omdat die zulke goedkope schattige bh'tjes hebben koop ik wel eens 75, maar dat is natuurlijk eigenlijk niet goed en zit ook niet zo lekker. Maarja, vriendlief is er wel blij mee
Nee die zitten helemaal niet lekker en Livera is erg duur. Ik heb verschillende goede merken aangeschreven, maar Triumph wist mij te vertellen dat 70 E niet eens bestond. :S
het lijkt me juist fijner als je niet veel hebt en fanatiek doet paardrijden, want dan zit je ook nix in de weg, kan me voorstellen dat als je D of E hebt dat t best af en toe pijnlijk kan zijn ofzow met rijden.
Ik loop voor op mijn moeder en zij is geeindigd met een cup F Ze heeft er dus maar snel n stuk af laten halen En nu heeft ze een D cup, maar het beloofd wat voor mij :S
de snelle groei heeft volgens mij niet echt veel te maken over hoe groot ze worden.. de een begint eerder en de ander later.. zo begon een vriendin van mij eerder, maar ik ben groter geworden (al is dit dan niet in de familie )