jonger uit zien??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marye78

Re: jonger uit zien??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 12:31

ik denk dat het voornamelijk door je haarkleur komt. dat geverfde rode komt gewoon wat ouwelijk over, kun je je haar niet blond maken? ik denk dat dat wel zou uitmaken.

Simbaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:44

Ik zou je er zeker niet zo druk om maken. Je lijkt inderdaad iets ouder, maar ik vind het zeker niet negatief of storend.
Ik ben 16 en word altijd jonger geschat. Dat is echt niet leuk.
Aan mijn vriend van 19 word wel eens gevraagd wanneer ik nou eindelijk 14 word
En zoals hierboven gezegd, denk ik idd dat een andere haarkleur, het liefst niet te donker, je er jonger uit zal laten zien!

vencedor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:52

Nou weetje, Ik ben 19 en word vaak 16/17 geschat. Moet me met uitgaan overal legitimeren!. Geloof me dat is ook geen pretje. En inderdaad een ander kleurtje in je haar doet wonderen. Ik heb het bruin gemaakt en was al een erg groot verschil toen

edit: met opgestoken haar lijken veel mensen ouder

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:55

Je ziet er gewoon erg volwassen uit voor jouw leeftijd, het is meer jous uitsraling denk ik, gewoon jezelf blijven, je ziet er goed uit hoor Ik ben trouwens 21 en ik ging laatst een pakje sigaretten voor mijn vriend halen bij het tankstation, kom daar voorrijden in mijn eigen auto!!! Krijgt di evrouw het nog voor elkaar om mij te vragen of ik wel al 16 ben

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:59

joel schreef:
blijf met die zalfjes en pilletjes enzow van je lichaam af, en blijf wie je bent,

je mag ook blij zijn dat ze je maar slechts 2 jaar ouder schatten, want ebst een compliment is, wees blij dat ze je niet jonger schatten... later op je 40 is dat leuk maar nu niet.. begrijp je

toen ik 19 was zei ooit iemand tegen mij dat ik van zijn generatie was, 26.... nou dat is geen compliment meer...

Nou sorry,
Maar ik word mijn hele leven al veel jonger geschat dan ik ben maar ik ben daar juist super blij mee.
Ik ben nu 22 en word regelmatig 20 geschat.
Eerder toen ik 19 was werd ik vaak 15 a 16 geschat..
Ik vond dat juist leuk want daar heb ik nu weer profeit van.

Lottie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 16:01

daantjuhhh schreef:
joel schreef:
blijf met die zalfjes en pilletjes enzow van je lichaam af, en blijf wie je bent,

je mag ook blij zijn dat ze je maar slechts 2 jaar ouder schatten, want ebst een compliment is, wees blij dat ze je niet jonger schatten... later op je 40 is dat leuk maar nu niet.. begrijp je

toen ik 19 was zei ooit iemand tegen mij dat ik van zijn generatie was, 26.... nou dat is geen compliment meer...

Nou sorry,
Maar ik word mijn hele leven al veel jonger geschat dan ik ben maar ik ben daar juist super blij mee.
Ik ben nu 22 en word regelmatig 20 geschat.
Eerder toen ik 19 was werd ik vaak 15 a 16 geschat..
Ik vond dat juist leuk want daar heb ik nu weer profeit van.

Dat is voor iedereen anders
De 1 vind het leuk om jonger geschat te worden de ander niet.
Klaar

anouk1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:29

Ik weet hoe het voelt
ik ben zelf 12 jaar en word regelmatig richting de 15 geschat
begint ook wel een Xtje te vervelen .. maarja ik zou er zelf niet echt veel op uit doen wat je bent een mooie meid!

Brammetje16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:30

heb ik ook last van, ben ook 18 en word ook zo'n eind 20 geschat.
echt irri! maar wat je er aan kan doen?

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:06

Ook ik ken het ben nu 18 en veel mensen denk dat ik de middelste ben.. als mijn moeder vertelt dat ze 3 kinderen heeft een van 23 een van 22 en een van 18 deknt iedereen dat ik die van 22 ben maar dan zien ze de fotos van mijn broers en snappen ze het niet helemaal haha..

Tjha ik heb er mee leren leven op mijn 14de kreeg ik al drank mee zonder een id te laten zien.. werdt niet na gevraagd ...

Mijn buurvouw is 14 en wordt jawel 16 geschat! de laatste keer dat ik haar tegen kwam wilde ze haar geen sigareten verkopen omdat ze haar id niet bij zich had! Tjha.. het licht gewoon aan je uitstraling..

Marye78

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 22:16

lorie schreef:

Mijn buurvouw is 14 en wordt jawel 16 geschat! de laatste keer dat ik haar tegen kwam wilde ze haar geen sigareten verkopen omdat ze haar id niet bij zich had! Tjha.. het licht gewoon aan je uitstraling..

als ze 14 is kan ze zowieso geen sigaretten kopen

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 00:20

Ik heb ook de foto in je profiel bekeken en ik zou je wel ouder schatten dan 18, maar zeker niet eind 20. Ik zou je eerder een jaar of 20 schatten.

Ik wordt juist altijd jonger geschat... 'Heb jij al een rijbewijs dan?', 'Sorry voor sigaretten hebben we een ID nodig'......
Ik ben 25 Ik ben ook heel klein, dat helpt ook wel mee. Bij het uitgaan moet ik me ook noagl eens legitimeren, zeker als het 21+ is.
Een aantal mensen van stal kwamen er een tijdje geleden ook achter hoe 'oud' ik wel niet was, en ze waren stuk voor stuk verbaasd.

prinsesje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 10:47

ik heb ook vaak last van het tegenovergestelde word ook vaak jonger geschat
nou ja ik bekijk de positieve kant er maar van

EvaSuzanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 10:52

Tot mijn 21e werd ik altijd een paar jaar ouder geschat, maar sindsdien wordt ik weer jonger geschat dan vroeger??? Heel raar maar gewoon laten gaan joh!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 10:54

em.. je haar vlotter dragen? vlottere kleren dragen? wat meer gewaagt eruit zien zegmaar!
ik ben nu 15 maar wordt altijd of 17/18 geschat, of juist jonger, ligt er aan wat ik aanheb!

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:24

Marye78 schreef:
lorie schreef:

als ze 14 is kan ze zowieso geen sigaretten kopen

dat had dus 24 moetten zijn