Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joel schreef:blijf met die zalfjes en pilletjes enzow van je lichaam af, en blijf wie je bent,
je mag ook blij zijn dat ze je maar slechts 2 jaar ouder schatten, want ebst een compliment is, wees blij dat ze je niet jonger schatten... later op je 40 is dat leuk maar nu niet.. begrijp je
toen ik 19 was zei ooit iemand tegen mij dat ik van zijn generatie was, 26.... nou dat is geen compliment meer...
daantjuhhh schreef:joel schreef:blijf met die zalfjes en pilletjes enzow van je lichaam af, en blijf wie je bent,
je mag ook blij zijn dat ze je maar slechts 2 jaar ouder schatten, want ebst een compliment is, wees blij dat ze je niet jonger schatten... later op je 40 is dat leuk maar nu niet.. begrijp je
toen ik 19 was zei ooit iemand tegen mij dat ik van zijn generatie was, 26.... nou dat is geen compliment meer...
Nou sorry,
Maar ik word mijn hele leven al veel jonger geschat dan ik ben maar ik ben daar juist super blij mee.
Ik ben nu 22 en word regelmatig 20 geschat.
Eerder toen ik 19 was werd ik vaak 15 a 16 geschat..
Ik vond dat juist leuk want daar heb ik nu weer profeit van.
lorie schreef:
Mijn buurvouw is 14 en wordt jawel 16 geschat! de laatste keer dat ik haar tegen kwam wilde ze haar geen sigareten verkopen omdat ze haar id niet bij zich had! Tjha.. het licht gewoon aan je uitstraling..
Marye78 schreef:lorie schreef:
Mijn buurvouw is 14 en wordt jawel 16 geschat! de laatste keer dat ik haar tegen kwam wilde ze haar geen sigareten verkopen omdat ze haar id niet bij zich had! Tjha.. het licht gewoon aan je uitstraling..
als ze 14 is kan ze zowieso geen sigaretten kopen