geen dieet-groep, maar een aankom-groep

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twaalf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 22:08

Misser schreef:
Mensen die mij kennen snappen trouwens nooit hoe ik zo dun blijf... Ik eet namelijk heel veel, hou van eten .

Hier herken ik me in !
Ik ben 1,60m en weeg normaal 42kg. Op het moment weeg ik iets minder, ik ben op vakantie geweest en daarna heb ik nogal last van jetlag gehad en dat merkte ik nogal in mijn eetlust. De eerste dagen heb ik gewoon geen normale honger gehad. Nu begint het (eindelijk) wat terug te komen.
Maar ook als je je - als dunzijnde persoon - een keertje niet lekker voelt en weinig eet: 'je krijgt toch geen anorexia he?'.
Ik voel me gekwets als iemand denkt dat ik anorexia heb. Zó dun ben ik ook weer niet hoor! Ik ben dun ja, maar zo dun...tja ik kom nooit aan. Ik accepteer mijn lichaam en ja, kan ik er wat aan doen dat ik alles kan eten en niks aan kom (is ook niet altijd een voordeel).

[Edit]: Ik ben overigens 19 jaar .

Oonax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 01:00

Misser schreef:
Mensen die mij kennen snappen trouwens nooit hoe ik zo dun blijf... Ik eet namelijk heel veel, hou van eten .

Hier net hetzelfde! Ik eet veel meer dan m'n vriendinnen en ben nog zo mager.
Ik heb gewoon een hele snelle stofwisseling denk ik...

Heb hele namiddag chips nzo gegeten, om 19 u warm eten, om 23u een pizza en ik heb nu weer verschrikkelijke honger!

Livado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 01:07

Amaris schreef:
Misser schreef:

Hier net hetzelfde! Ik eet veel meer dan m'n vriendinnen en ben nog zo mager.
Ik heb gewoon een hele snelle stofwisseling denk ik...

Heb hele namiddag chips nzo gegeten, om 19 u warm eten, om 23u een pizza en ik heb nu weer verschrikkelijke honger!

anders ik wel ...* krijgt ook zin in pizza
ben ook dun , 1.72 m en net geen 50 kilo.....en bijna 18 ...

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 19:20

Ik ben 15, 1.76 en 54 kilo. Dus eigenlijk ben ik wel goed zo. Zelfs een beetje aan de lichte kant. Mijn vriendinnen vinden mij ook altijd heel dun, maar zelf vind ik het wel meevallen. Ik eet 3 keer per dag gewoon gezond, maar ook wel best veel ongezonde tussendoortjes. Ik weet alleen niet of ik zoveel kan eten als ik wil omdat ik het niet durf te proberen omdat ik anders bang ben dik te worden zegmaar. Sinds ik ongesteld was geworden zwam ik wel een kilo of vier aan, maar ben ook nog in de lengte gegroeid.
In principe moet je er natuurlijk gewoon blij mee zij he dat je kunt eten wat je wilt! Maar als echt de ribben uitsteken enz snap ik dat je wat meer vet wilt..

_Denies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 19:30

Ik meld me ook aan!

13, bijna 14 (maandje) jaar, 1.68 m, 37 kilo
Tot de 45 kilo t liefst

Ik eet:
's Morgens:
2 broodjes met jam of duo penotti

Tussendoor:
Liga's / zakje snoep / mars

's Middags:
1 broodje met beleg (worst/kaas)

Tussendoor:
Liga's / zakje snoep / mars

Uit school:
2 broodjes, banaan, en nog paar snoepjes

Tussendoor:
Snoepje / Koekje

s' Avonds:
Groenten, aardappelen, vlees en daarna een toetje

Tussendoor:
Koekje, snoepje, chips, taart

Ik fiets elke dag 20 km (ongeveer) 's ochtends 9 enuit school ook weer 9 en dan nog 1/2 km naar paarden etc. die kleine dingen. Ik rij paard, skeeler, voetbal, loop hard, loop met de hond etc. doe dus eigelijk veel te veel Ben dus ong. 15 kilo ondergewicht Ben 3 weken erg ziek geweest ben toen 5 kilo afgevallen, ondertussen is meer dan helft erbij Heb mijn hele leven al last van ondergewicht, maar nog nooit zoveel... En zit juist nu zo erg in de groei... Dus is elke kilo welkom!

Mensen uit mijn klas (die zichzelf dik vinden, en wat ik juist mooier vind ze zijn gewoon normaal) vinden mij gek dat ik wil aankomen... "Je bent zo mooi dun". Nou gewoon al mijn botten zijn zichtbaar, schrik als ik in spiegel kijk en een rijbroek aan heb. En elke keer bij dokter krijg je t te horen, en ja ik weet dat t neit gezond is, maar alles wat ik op een dag eet, gaat er in alle beweging die ik op een dag heb er weer af. Erg irri dus...

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:46

Meld me ook...
Ben 1.78, weeg 51 kilo en ben vijftien jaar. Ik eet niet, IK VREET en ben toch al twee en half jaar ongesteld. Ik eet ongezond en heb een matige conditie, maar weinig motivatie om er iets aan te doen, ben toch wel slank
Ben al wel íets beter en meer gaan eten, maar moet nog wat gezonder kunnen. Heb ook een snelle stofwisseling, dus veel suiker eten helpt vrij weinig. Ik moet meer bouwstoffen hebben *heb opgelet bij bio Tenminste, ik zeg het toch goed? *

Ik heb ook dat als ik me niet zo lekker voel ik snel afval, dus ben ik een keer ziek, raak ik makkelijk in EEN weekend vier kilo kwijt. Niet zo gezond...

Ik wil geen kilo's, maar omvang bij mijn heupen/kont...

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:58

Ik ben 27, 1.83.5 lang en weeg 59 kilo. Ben gelukkig wat aangekomen sinds 2 jaar dat ik op dieet was. Heb een darmaandoening (coeliakie) waardoor ik blijkbaar zo mager bleef. Mag nog steeds meer bij maar ben hier al erg blij mee. 2 jaar terug woog ik namelijk 54 kilo. Probeer zo gezond mogelijk te eten want van slecht en vet eten word ik moe.

wouterpaard

Re: geen dieet-groep, maar een aankom-groep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:38

Ik heb ook geprobeerd aan te komen doormiddel van de shake's die mensen gebruiken om af te vallen. Je eet nog wat je normaal ook eet en daarbij neem je de shake's.
Het heeft bij mij niet heel veel geholpen maar wie weet bij iemand anders!

Pasterza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:51

Hier nog één
Ben 27 jr, 1.74m en 60 kilo. Afelopen jaren schommelde mn gewicht tussen de 55 en 60 kilo, sinds ik 2 maanden geleden erachter kwam dat ik allergies ben voor tarwe (waardoor mn darmen stuk gaan en bijna niet werkten) en sindsdien tarwe vermijd, blijf ik al een tijd op 60 kilo hangen, stukken beter dus! Maar wil er nog minstens 4 kilo bij. Gaat op den duur vast wel lukken, 't duurt ong. 1,5 jr eer mn darmen weer herstelt zijn, dus...

Dit eet ik dagelijks:
12 boterhammen (speltbrood)
4 stuks verschillend fruit
yoghurt met zemelen
veel aardappelen/rijst/speltpasta met groenten, kruiden, sojaburger, rauwkost (zoveel dat er een dikke bult op mn bord ligt)
noten (-pasta)
rijstwafels

Snoepen, koek, chips en patat komt er bij mij zelden in, pak liever een boterham. Verder eet ik vegetarisch, tarwevrij, biodynamisch en natuurzuiver voor zover dat mogelijk is.

garfieldjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 14:07

Misser schreef:

haha! ik krijg ook altijd zo'n opmerking naar me toegeslingerd,zelfs van jongens of familie leden.

'' ik snap het echt niet! jij eet/snoept zoveel en je word gewoon niet dik ''

miltonlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 16:25

[/b][/u]Nou gewoon al mijn botten zijn zichtbaar, schrik als ik in spiegel kijk en een rijbroek aan heb. En elke keer bij dokter krijg je t te horen, en ja ik weet dat t neit gezond is, maar alles wat ik op een dag eet, gaat er in alle beweging die ik op een dag heb er weer af. Erg irri dus...[/quote]

dit heb ik nou precies hetzelfde!!
ik ben nu wat aangekomen, waar ik heel blij mee ben!!
en hhet lukt maar op een manier: meer eten, en minder bewegen!
echt waar, ik ben echt een sportfanaat, zit altijd bij de paarden, enz.
maar van mijn ouders moet ik elke avond voor half 9 thuis zijn, en gardlopen ofzow mag ik al helemaal niet!!

en misschien moet jij toch meer eten, tussen de missdag ofzow.. ik eet dan rond de 6 of 8 boterhammen..

X__Hardc0re_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 23:10

Whaha ja ik maar ik kom normaal nooit aan ik eet ook onwijs slecht patat 3 keer per week (mac verslaaft)of tusse door koekies maar geen snoep maar wel veel dingen zo als bakke hertog ijs die der door heen vliege met sajnne hier @ bokt nou en ga zo maar door kan het zo gek nie bedenken eet nooit brood als ff uit komt maak ik nog liever in de ochtend pannekoeken met cola maja.

Nu ben ik 2 weken bij me oma geweest alleen maar gezond gegeten groente aardappelen en vleesie nu ging ik op de weegschaal staan was ik 5 kilo aan gekomen

Echt zo raar het is nie erg maar krijg me broeken in eens niet meer dicht

Nu ben ik 18 en ben 1,64cm en weeg dus nu 55 kilo.
Ik sport ook niet fiets niet hoofstends 5 min voor de rest loop ik alleen naar het station en woon daar 3 min van af en van af daar de bus hahaha.

Rij nu sins kort ook geen paard meer

Maar vind het aan de ene kant wel beter dat ik 5 kilo aan gekomen ben maar hoeft van mij niet meer bij aangezien ik nie zo lang ben.
En vind het nu precies goed of vinden jullie dat der nog meer bij kan ik weet nie hoe zwaar je normaal zou wegen met mijn leeftijd lengte enz dus ja.

garfieldjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:15

het is niet dat ik echt super dun ben, maar wel behoorlijk mager,
en vind het nou niet bepaald mooi ofzo, dus ik ga vanaf volgende week beginnen met een dik-dieet.

Ik weet niet of jullie het product herbalife kennen?
Het staat meer bekend voor af te vallen, maar het is voor meerdere dingen mogelijk,zoals aankomen.

Ik heb pillen gekregen die iets stimuleert bij het eten ofzoiets?
En ik moet elke dag,naast alles wat ik gewoon eet, een 'shake' erbij nemen.
En me 1 tot 2x in de week wegen, en kijken of het werkt.

Dus ik ben benieuwd of het bij mij gaat werken!

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:18

Ik ben ook erg dun...
Ik ben 18 jaar, 1.81m lang en weeg 55 kg... En ik kan eten wat ik wil, maar ik kom niets aan, en er gaat ook niets af...

amannnnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:20

Hoezo erg veel boterammen

miltonlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 13:33

van die herballife heb ik nog nooit gehoord :S werkt het?

garfieldjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 13:35

miltonlover schreef:
van die herballife heb ik nog nooit gehoord :S werkt het?

Ik ga het vanaf volgende uitproberen, dus ik hou jullie op de hoogte of het zal gaan helpen bij mij.

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 10:28

Handige tips allemaal! Ik eet nu regelmatiger, iets minder per keer, maar veel vaker. Ik ben van plan iets minder suiker etc te eten, want zoals hierboven al gezegd, daar krijg ik zo'n vermoeid gevoel van, zo zonder energie. Kom nu ook aan kijn dagelijkse portie fruit toe. Eerder at ik soms een week geen fruit (maar wel veel verse groenten).

Heeft iemand nog meer tips? Ik schrik gewoon iedere keer als ik mezelf in de spiegel zie. Ik ben op zich best tevreden (dikker wordt ik uiteindelijk toch wel) maar na 5 jaar (of meer) benw ik nog steeds niet gewend aan hoe slank/mager ik ben. Verkijk me er iedere keer weer op

Susanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 13:10

heb iik ook gehad.. ik moest oten naar een diëtiste.. en dat hielp heel goed...

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 13:19

Het is niet echt dat ik er veel bij wil hebben maar gewoon terug op mijn oude gewicht want ik ben behoorlijk veel afgevallen en dat wil ik niet !
2 weken gelede woog ik nog 47 vorige week 45 en toen ik gister op de weegschaal stond 42 ik merk ook echt dat de broeken van mijn kont afzakken.
ik fiets de laatste tijd ook wel wat meer, en ik heb gewoon geen eetluts meer gewoon bijna geen honger meer. dus ik doe gezellig met jullie mee

dressagelady

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 13:24

Hier nog 1
15 jaar, 173cm en ongeveer 50 kg.
Ik ben de laatste weken wel een stuk aangekomen,
veel broeken passen niet meer
Ik besluit by deze ook maar dat myn eetgewoonten moeten worden veranderd, dwz wél ontbyten enz, wat ik nu dus niet doe
Ja wel in het weekend maar niet doordeweeks.
Verder heb ik ook gewoon byna geen eetlust.

magli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 15:49

Ik kom de laatste tijd ook heel veel aan...
Ik ben 1.62 m. en ik weeg 51 kg, weeg ik te veel?

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:09

*meld*

Ben 1.73 en weeg 50 kilo. Wil er op zn minst 4 kilo bij aan.

Wishper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:13

ik meld me ook!!
Ben 1.80 en weeg 62 kg.
Ben heel veel afgevallen door een hersentumor en nou ben ik weer ziek en kan niets eten.

Ik krijg van het ziekehuis pakjes met drinken met heel veel calorien, om dikker te worden.
die kan je ook kopen..

Ik wil zelf 10 kg aankomen, maar dat zal nog wel een tijd duren, blijf maar afvallen..moet maandag mischien aan de sonde voeding in het ziekenhuis

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:38

schaapjuh schreef:
Hier nog één
Ben 27 jr, 1.74m en 60 kilo. Afelopen jaren schommelde mn gewicht tussen de 55 en 60 kilo, sinds ik 2 maanden geleden erachter kwam dat ik allergies ben voor tarwe (waardoor mn darmen stuk gaan en bijna niet werkten) en sindsdien tarwe vermijd, blijf ik al een tijd op 60 kilo hangen, stukken beter dus! Maar wil er nog minstens 4 kilo bij. Gaat op den duur vast wel lukken, 't duurt ong. 1,5 jr eer mn darmen weer herstelt zijn, dus...

Dit eet ik dagelijks:
12 boterhammen (speltbrood)
4 stuks verschillend fruit
yoghurt met zemelen
veel aardappelen/rijst/speltpasta met groenten, kruiden, sojaburger, rauwkost (zoveel dat er een dikke bult op mn bord ligt)
noten (-pasta)
rijstwafels

Snoepen, koek, chips en patat komt er bij mij zelden in, pak liever een boterham. Verder eet ik vegetarisch, tarwevrij, biodynamisch en natuurzuiver voor zover dat mogelijk is.

Heb jij geen coeliakie dan? Dan mag je ook geen speltbrood nl. Tarweallergie schijnt vaak een beetje een fabeltje te zijn en blijkt vaak coeliakie te zijn. Daar kun je ook erg dun van worden en blijven namelijk