Ik ben gisteren naar de dokter geweest. Het moedervlekje zie je bijna niet meer want die had ik er zelf al afgetrokken/gekrapt. De dokter vertelde mij dat het er goed uit zag en dat ik me geen zorgen hoeft te maken.... (maar dat zegt ze eigenlijk altijd..)
ik heb een uitstekende moedervlek op mijn wang en ik heb dr echt een hekel aan. Maar iedereen zegt dat als ik het weghaal dat A nog lelijker wordt en B dat het bij me hoort. Ik ben inderdaad ook een beetje bang voor de pijn dus ik laat het lekker zitten. Wel heb ik begrepen dat moedervlekken die veranderen (groter worden, ontstaan, rood worden etc) kwaadaardig kunnen zijn. Of is dat uberhaupt met alle (grote) moedervlekken?
Ik was aan het bellen en had jeuk ofzo en toen kwam ik erachter dat net onder mijn oksel zo'n uitstekend moedervlekje had. Ik vond het echt geen gezicht en ik heb het er gewoon af getrokken. Nou ja... Gewoon, het lijkt zo'n klein dingetje maar je trekt het er nog niet zo makkelijk van af. En het deed zeker wel pijn maar pijn kan ik over het algemeen goed hebben.
Het is absoluut geen aanrader om dit na te gaan doen want het blijft een link iets om moedervlekken open te maken.