zinj er meer mensen hier die 1 van hun ouders hebben verlore

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 16:15

Mijn vader is niet overleden..

Maar ik heb hem niet meer, ik zal hem nooit meer zien, geen contact meer hebben.. Overlijden is denk ik wel moeilijk.. Want ik weet dat hij er wel is..

Llewella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 16:21

Karoliefje schreef:

Maar ik heb hem niet meer, ik zal hem nooit meer zien, geen contact meer hebben.. Overlijden is denk ik wel moeilijk.. Want ik weet dat hij er wel is..

Datzelfde heb ik met me moeder.

Ik ben me moeder niet verloren, maar wel kwijt.
Ik heb alleen nog geen afscheid kunnen nemen.
Het is heel vreemd als je een ouder niet daadwerkelijk verloren hebt, maar als contact op wat voor reden dan ook niet meer mogenlijk is.
Ik heb geen contact meer vanaf mijn 12e.

Manou

Re: zij er meer mense hier die 1vn hun ouders hebbe verlore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 23:13

mijn moeder is toen ik 5 was overleden. ik ben nu 19.
Ze is door een medische fout in coma geraakt en heeft daar 2,5 in gelegen. ik heb geen herinneringen aan de tijd dat ze gezond was. soms kan ik me er echt kwaad over maken. Het had niet hoeven te gebeuren.

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 09:23

Mijn vader is overleden toen ik 7 jaar oud was. Hij ging gewoon fietsen en toen later bleek hij zich niet lekker te hebben gevoeld en van het één kwam het ander. Hij is overleden aan een hartaanval. Het was voor ons allen een supergrote schok. Ik ben nu bijna 16. Ik kon er vroeger nooit om huilen en verwerkte mijn verdriet door heel agressief te worden. Ik sloeg en schopte iedereen. Toen ben ik in therapie gegaan. Heel lang en bij verschillende personen. Nu gaat het zeer goed met me!

CoriienRN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:07

gister heb ik even gerageerd op het topic, me moeder was gister jarig, word ik sávonds gebeld door een vriend van em pa, naar een antal vragen hoe het ging en zo, zij hij het volgende: me broer zit in griekenland he ik zo jah klopt, hij zo hij is vanochtend met de zeil ploeg gaan vraren en was gevalen bleek dat hij een hartstil stand te hebben nooit meer op gestaan dat allemaal op 1 dag ik schrok me rot toen hij dat vertelte en toen brak er weer iets in me!
die man komt eidn volgende week pas terug, ze zaten op een eiland dus hij moet met heli naar het vaste land van griekenlang gevlogen worden, en onderzocht worden. dus dan staat er weer een naare week te w8ten, terwijl het net iets beter met me ging en eigenlijk alles een beetje op een rijtje kreeg

wou dit even kwijt

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:34

Ik ben mijn vader verloren op 6 jarige leeftijd.
Nu wordt ik in september 18.

Mijn vader is omgekomen met een auto ongeluk.
Hij was op slag dood.
Had de deurstijl in zijn nek gekregen en heeft de halsslagader geraakt.

Daarbij was er nog 1 vrouw en 1 kind overleden.

De vrouw kreeg een hartaanval en trapte het gas in ipv de rem.

Het meisje die om is gekomen bij het ongeluk was 11 jaar.
Zei heeft nog wel even geleefd.
Die vrouw was binnen een week overleden.

23 mei is mijn vader 11 jaar overleden.
en is op 43 jarige leeftijd overleden.

miss_abo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:41

@ Dexterzorro: Jee meis.. Das echt schrikken! Heel veel sterkte!

Ik ben mijn moeder verloren toen ik 15 was (ben nu 17).. Ze is overleden aan kanker.. Ik geloofde er altijd in dat ze beter werd. Toen ze het me echt vertelde dat ze nog maar een paar maanden had, wilde ik even helemaal niks. Ze lag in het ziekenhuis is en ik wilde er even niet naar toe etc. Ik zou die zondag gaan maar toen werden we sochtends gebeld.. Ze was overleden. Ik heb mijn moeder trouwens nooit overleden gezien. Weet niet of dit bij meer van jullie zo is? Ik wilde het niet en heb er nog geen moment spijt van gehad.

Ik mis haar nog elke dag..

Kimonoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-06 18:42

@dexterzorro woo meis dat is egt wel poedersuiker heel veel sterkte (K) soms lijkt het wel of alles tegelijk komt.. ben over 2 dage jarig 5de x dat mijn vader het niet mee maakt:( voel me meestal poedersuiker als ik jarig ben inpv. blij

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 21:01

ik wil jullie ten eerste heel veel sterkte wensen,
en ik wil toch even iets kweit ...

woensdag is een colega van me vader overleden .. plots .. hard aanval .. hij heeft 4 kinderen .. 1 van 4 1 van 6 en 2 van 8 ... verschrikkelijk...
een fijne week is het niet ... ik moet zondag op condeleance ...( een man van 42)

Laura15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 21:22

Ik vind dit best slim om dit topic te openen veel mensen kunnen toch hun verhaal kwijt ik heb zelf geen van beide ouders verlore maar ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wense.. de trane schieten bij sommige verhale echt in me ogen!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:12

Mijn vader stierf bijna 9 jaar geleden aan een hartstilstand.
Mijn man, ikzelf en mijn ouders woonden toen met elkaar in een grote boerderij.
Ik ben blij dat papa die tijd daar nog heeft gehad, maar het was allemaal zo plotseling, dat ik er jaren niet goed mee om ben gegaan.
Vervolgens is mijn moeder gaan dementeren en woont nu in een verpleegtehuis, ze is inmiddels echt van het pad af.
Ook haar ben ik dus kwijt, zeg maar.

Ik heb het nu wel allemaal een plekje gegeven en heb zelfs onlangs overwogen om de urn met de as van papa erin, naar mijn nieuwe huis te halen.
Voor mijn gevoel is papa dan weer thuis.

Kady_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:14

mijn moeder is overleden aan kanker toen ik in groep 7 zat..
ze is 5 jaar ziek geweest (bijna altijd in ziekenhuis gelegen en uiteindelijk toen ze 3 weken thuis mocht zijn is ze overleden

spekkiejnfu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:16

ik ben mijn hele gezin verloren bij een auto-ongeluk..maarja..ik heb nog helemaal niks ervan gezien..ben nog nooit naar het graf geweest..geen begravenis foto's (lag zelf in coma..) dusja..

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:18

Íkzelf gelukkig niet, maar 2 vrienden van mij zijn allebei hun vader verloren aan kanker. De een was toen 7, de ander 8.

snoef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 23:36

ik heb mijn vader ook niet meer, eigelijk ook nooit gehad heb hem nooit gekent, overleden in de tijd dat mijn moeder zwanger van mij was.
heel raar voor mij ist een vreemde man die erg op me lijkt, nu ik ouder word heb ik er wel meer moeite mee vroeger niet!

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 07:01

spekkiejnfu schreef:
ik ben mijn hele gezin verloren bij een auto-ongeluk..maarja..ik heb nog helemaal niks ervan gezien..ben nog nooit naar het graf geweest..geen begravenis foto's (lag zelf in coma..) dusja..

Oei! Ik schrok hier echt heel erg van Wat vreselijk!!

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 07:08

spekkiejnfu schreef:

Dat is vast heel moeilijk.. of niet ?

Heb het gelukkig niet..

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 08:06

spekkiejnfu schreef:

wow, heftig

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 08:07

Verschrikkelijk...daar heb ik gewoon geen woorden voor...
heel veel sterkte

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 08:36

Dexterzorro schreef:
gister heb ik even gerageerd op het topic, me moeder was gister jarig, word ik sávonds gebeld door een vriend van em pa, naar een antal vragen hoe het ging en zo, zij hij het volgende: me broer zit in griekenland he ik zo jah klopt, hij zo hij is vanochtend met de zeil ploeg gaan vraren en was gevalen bleek dat hij een hartstil stand te hebben nooit meer op gestaan dat allemaal op 1 dag ik schrok me rot toen hij dat vertelte en toen brak er weer iets in me!
die man komt eidn volgende week pas terug, ze zaten op een eiland dus hij moet met heli naar het vaste land van griekenlang gevlogen worden, en onderzocht worden. dus dan staat er weer een naare week te w8ten, terwijl het net iets beter met me ging en eigenlijk alles een beetje op een rijtje kreeg

wou dit even kwijt

Dat is echt erg.

Heb ik daar ook niet iets op tv over gehoord?

CoriienRN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 09:25

nee niks op tv, als ik het goed heb, kan best, ga niet meer zo vk uren 8er de tv ziten, ga ik allen maar malen en denken,

spekkiejnfu schreef:

so man, wat erg veel sterkte schrok me rot toen ik het las

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 09:28

Llewella schreef:
Karoliefje schreef:

Datzelfde heb ik met me moeder.

Ik ben me moeder niet verloren, maar wel kwijt.
Ik heb alleen nog geen afscheid kunnen nemen.
Het is heel vreemd als je een ouder niet daadwerkelijk verloren hebt, maar als contact op wat voor reden dan ook niet meer mogenlijk is.
Ik heb geen contact meer vanaf mijn 12e.

Ik ook sinds me 12e..Maar de ellende liep al vanaf mijn geboorte eigenlijk..

Mireille1970

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:10

Karoliefje schreef:

Ik ook sinds me 12e..Maar de ellende liep al vanaf mijn geboorte eigenlijk..

Vreselijk.

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:18

Ik heb zoals meerdere mensen hier mijn vader verloren aan kanker toen ik negen was, mijn vader was toen 44.
Ik werd er erg mee gepest op school.
Groetjes Lisette!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:18

Mee gepest??

Die kinderen zijn echt niet wijs.