Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Karoliefje schreef:Mijn vader is niet overleden..
Maar ik heb hem niet meer, ik zal hem nooit meer zien, geen contact meer hebben.. Overlijden is denk ik wel moeilijk.. Want ik weet dat hij er wel is..
dat allemaal op 1 dag ik schrok me rot toen hij dat vertelte en toen brak er weer iets in me!

spekkiejnfu schreef:ik ben mijn hele gezin verloren bij een auto-ongeluk..maarja..ik heb nog helemaal niks ervan gezien..ben nog nooit naar het graf geweest..geen begravenis foto's (lag zelf in coma..) dusja..
Ik schrok hier echt heel erg van
Wat vreselijk!! spekkiejnfu schreef:ik ben mijn hele gezin verloren bij een auto-ongeluk..maarja..ik heb nog helemaal niks ervan gezien..ben nog nooit naar het graf geweest..geen begravenis foto's (lag zelf in coma..) dusja..
spekkiejnfu schreef:ik ben mijn hele gezin verloren bij een auto-ongeluk..maarja..ik heb nog helemaal niks ervan gezien..ben nog nooit naar het graf geweest..geen begravenis foto's (lag zelf in coma..) dusja..

Dexterzorro schreef:gister heb ik even gerageerd op het topic, me moeder was gister jarig, word ik sávonds gebeld door een vriend van em pa, naar een antal vragen hoe het ging en zo, zij hij het volgende: me broer zit in griekenland he ik zo jah klopt, hij zo hij is vanochtend met de zeil ploeg gaan vraren en was gevalen bleek dat hij een hartstil stand te hebben nooit meer op gestaandat allemaal op 1 dag ik schrok me rot toen hij dat vertelte en toen brak er weer iets in me!
die man komt eidn volgende week pas terug, ze zaten op een eiland dus hij moet met heli naar het vaste land van griekenlang gevlogen worden, en onderzocht worden. dus dan staat er weer een naare week te w8ten, terwijl het net iets beter met me ging en eigenlijk alles een beetje op een rijtje kreeg![]()
wou dit even kwijt
Llewella schreef:Karoliefje schreef:Mijn vader is niet overleden..
Maar ik heb hem niet meer, ik zal hem nooit meer zien, geen contact meer hebben.. Overlijden is denk ik wel moeilijk.. Want ik weet dat hij er wel is..
Datzelfde heb ik met me moeder.
Ik ben me moeder niet verloren, maar wel kwijt.
Ik heb alleen nog geen afscheid kunnen nemen.
Het is heel vreemd als je een ouder niet daadwerkelijk verloren hebt, maar als contact op wat voor reden dan ook niet meer mogenlijk is.
Ik heb geen contact meer vanaf mijn 12e.
Karoliefje schreef:
Ik ook sinds me 12e..Maar de ellende liep al vanaf mijn geboorte eigenlijk..