De jongen heeft altijd gezegd: als ik een Hartaanval krijg of in Coma raak mag je me niet meer reanimeren... laat me dan maar gaan, dan is het goed zo....
*Slikt.... Prachtig stukje.
Heel veel sterkte. Verschrikkelijk. Zó jong, en dan al weg.
heej nickielover... ik was wel op de begravenis... soow mooi zoveel mensen! echt niet normaal meer was echt het mooiste afscheid dat je maar kon bedenken... jammer dat je er niet by was... echt het was soo mooi!
V0nd het wel erg jammer dat ik er niet bij was,, Maar We kunnen wel een keertje samen heen gaan ja rakkertje?? Anders pb/pm me even wat je msnadres is Praten we dan verder...
rakkertjee: waar kom jij weg dan??? gewoon vraagje ik woon dr namelijk vlakbij ( waar die is begraven) ben gisteren nog even wezen kyken maar de steen lag dr nog niet doeii doeii
ow ... jeetje wat erg.. en dat zo snel na elkaar.... het is misschien beter voor hun zo...... Mijn moeder had nog niet zo lang geleden ook kanker.... en die heeft geluk gehad!!.... Thaamiejj: Ik heb dat plaatje wel van die tekst... (+de tekst).. miss kan ik je die nog wel even een keer pmen.......
Heeeel veel sterkte iedereen die hun kende.... [[ ik weet hoe t is om iemand te verlieze aan kanker! )