Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
contessa schreef:Ik kan je wel advies geven. Ik ben arts. Schaam je niet. Het is geen gekte want je beseft dat het zo niet hoort te gaan. Ik kan je een heel goede arts aanraden. PB me maar. Doen, ik weet echt hoe moeilijk het voor je is maar doe het !.
Urbann schreef:Das wel naar zeg, ik had er ook nog nooit van gehoord. Dus even voor de duidelijk heid. Je trekt de haren uit je hoofd en je eet ze op ?
Lijkt me pijnlijk iedere x die haren uit je hoofd.
Volgens is het ongeveer het zelfde als iemand nagels bijt. Meestal spuug je die dan uitmaar die mensen blijven ook heel hun leven dat doen toch ? Of denk ik dat verkeerd
![]()
Ik vind het iig héééél knap dat je het hier durft te vertellen.
randie schreef:Iemand die ik ken doet het heel licht met haar wenkbrauwen en wimpers, ook best vreemd. Maar heb je al accupuntuur of iets homeopatisch geprobeerd?
Urbann schreef:Volgens is het ongeveer het zelfde als iemand nagels bijt. Meestal spuug je die dan uitmaar die mensen blijven ook heel hun leven dat doen toch ? Of denk ik dat verkeerd
![]()
Ik vind het iig héééél knap dat je het hier durft te vertellen.
Natasja91 schreef:Wel.. ik trek regelmatig wimpers uit mijn oogleden, helemaal als ik mascara opheb. Ik trek er soms zo 10 tegelijk uit. Als er iets jeukt of prikt of.. gewoon soms.. gaat dat handje heel snel die kant op. Had altijd heel mooie lange en volle wimpers. Nu zitten er vaak 'gaten' tussen en ze zijn korter en veel minder vol.
Maar denk niet dat dit ook die stoornis is.![]()
Sterkte in ieder geval.