Bloedneus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zilly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 23:34

Ik heb ook heel erg last gehad van bloedneuzen. Echt vreselijk, ik kon gewoon op elk moment van de dag opeens een bloedneus krijgen !!!
Ze werden ook steeds langer, en het kwam ook veel vaker voor. Het heeft bij mij een keer een uur geduurd, toen meteen naar de dokter gegaan, die heeft me weer doorverwezen naar het ziekenhuis, KNO arts en die heeft toen wat in mijn neus gedaan, volgens mij iets weggebrand, en sindsdien heb ik er geen last meer van (afkloppen )

Lest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 14:17

Mijn zusje had ook heel vaak bloedneuzen (nog niet eens zo extreem als sommige in dit topic) en die heeft toch haar neus dicht laten branden. Nu heeft ze er nooi meer last van .
Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan, die kan denk ik het best adviseren wat je moet doen.

Ringetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 20:33

Er zijn nog best veel mensen die er last van hebben. De meesten hebben hooikoorts of allergie maar ik gelukkig niet. Ik heb een keer na een uur de HAP gebeld, maar die gaf nog een keer instructies en zei dat we na 10 minuten maar terug moesten bellen. Na 10 minuten was het al minder, dus niet meer gebeld.

Anoniem

Re: Bloedneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 12:00

Ik heb al mijn hele leven last van bloedneuzen, vaak bij grote weeromslagen of gewoon heet, warm, benauwd weer enzo. Erg vervelend. Meestal bloedt het echt enorm, record was iets van een halve liter bloed in 20 minuten tijd. Ik durf het niet te laten dichtbranden, anders was dat allang gebeurd...

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 17:47

Niet met je hoofd achterover gaan hangen in ieder geval! ( Dit hebben ze mij verteld bij de dokter, omdat ik er ook vaak last van had)

Gewoon rechtop gaan zitten en je neus dichtknijpen (net onder het botje)

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:50

Uhoh, ik heb hier ook vaak last van.
Maar dat is na hoogstens een half uur over.
Dit kan komen door een fikse verkoudheid,
dan zijn de bloedvaatjes een beetje beschadigd door het vele snuiten.
En je bloedvaatjes kunnen sowieso al erg dun zijn,
dan gaan ze eerder kapot zeg maar.
Wat je kunt doen is bij de dokter kijken of ze het dicht kunnen branden?
Dit heeft een vriendin van me ook laten doen,
die had er ook zo erg last van als jij.
Misschien is het een oplossing?

Sterkte ermee