Dus als ik wil (

Maar mijn haartjes zijn niet donkerder of harder geworden (mijn moeder vertelde me dit verhaal ook altijd...)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pressent schreef:Volgens mij doen ze dat dan gewoon om je afteschrikken ofzo
Roosmarijn schreef:Je moeder heeft absoluut geen gelijk! Haartjes lijken stugger doordat je de punt van de haar hebt afgehaald en een 'ongeschoren' haar in een punt toeloopt. Dat je haar donkerder wordt is ook niet per definitie waar; haren bleken nl onder invloed van licht dus daardoor lijken ze soms donkerder te zijn wanneer ze weer teruggroeien.
Ik weet natuurlijk niet hoe oud jij bent en hoe oud je moeder is maar ik ben 30, mijn moeder in de 50 en mijn oma zelfs achter in de 70 en zelfs zij scheert nog regelmatig benen, oksels en schaamstreek. Eigenlijk vind ik het er zelfs ranzig en vies uitzien als je je benen ziet en er groeien haren op. Onverzorgd ook.
Toevoeging: als je je benen epileert of harst dan heb je dus geen last van stuggere haartjes doordat de haren weer terug komen in de oorspronkelijke vorm; tabstoelopend.
Roosmarijn schreef:*zucht* je haartjes worden niet dikker. Hoe kan je haar nu dikker worden? Probeer dat eens met argumenten te onderbouwen!