Dat deden ze bij mij en na een paar dagen gaat het wat losser zitten en na 10 dagen was het vrijwel opgelost.Wel had is last van slikken en had het gevoel dat mijn mond niet open kon 's morgens. (dat waren de eerste 2/3 dagen)
sterkte
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat deden ze bij mij en na een paar dagen gaat het wat losser zitten en na 10 dagen was het vrijwel opgelost.
) en ik hoorde de zusters, of assistentes roepen: "zou je dat nou wel doen, want dat gaat niet goed zo" en "kan je niet beter die en die tang gebruikten?" Hij moest zo hard trekken om de kies eruit te krijgen dat ik zijn handen voelde trillen van de kracht die hij zette en mijn kaak voor mijn gevoel op het punt van breken stond.
Voor de operatie had ik te horen gekregen dat ik een week niet dat gedeelte mocht poetsen, toen ik opbelde over de ontsteking op dag 3 hadden ze geen tijd/zin om te kijken hoe het was en kreeg ik de tip dat ik er maar gewoon overheen moest poetsen. (ze waren ook vergeten me een een of ander desinfecterend mondspoelmiddel voor te schrijven). Doordat hun de wond niet schoon wilden maken moest ik het dus zelf doen en spoelde de bloedprop die in de wond zit en later nieuw bot gaat worden eruit. Gelukkig begon het spontaan weer te bloeden, dus dit probleem lostte zich zelf op.
Volgens mij kanje hem er zelf ook wel uitknippen (of even aan iemand vragen die je erbij wil helpen 
sunshine schreef:Ik heb ze een tijd geleden ook eruit laten snijden, onder narcose!
Maar_kl schreef:maar VLEUTJE was jou verstands kies al door of niet?
Ineke2 schreef:sunshine schreef:Ik heb ze een tijd geleden ook eruit laten snijden, onder narcose!
Had je dan volledige narcose?
)