epileerapparaten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:25

Toekie schreef:
Sinds kort heb ik de Twee-in-één epilator van Philips. Die heb ik gekocht, zodat ik in ieder geval de scheerfunctie nog kon gebruiken als bleek dat de pijn niet draagbaar was.

Je benen zijn redelijk te doen, maar oksels en bikinilijn.... In het begin denk je echt dat je het niet overleeft, maar gek genoeg wordt dat minder. Elke eerst paar 'halen' zijn echt gruwelijk, maar daarna wordt het dragelijker. Komt misschien door de adrenaline.

Al met al ben ik er best tevreden over. Vooral met het resultaat.

Die heb ik ook.. bevalt me wel goed.

Livado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:31

OEh.....krijg nu alweer kippenvel als ik er aan moet denken haha
We hebben er thuis een liggen , ik natuurlijk ook een keer proberen..
Ik vol goede moed een klein stukje been geprobeerd , viel helaas flink tegen
Aantal tranen rijker .... deed zo'n zeer

Geloof dat wij die ene hebben met zo'n koelding eraan , zoals eerder genoemd in het topic.
Veel succes iig , hopelijk doet het minder pijn bij jou

Toekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:07

lisan_toska schreef:
Aantal tranen rijker .... deed zo'n zeer

Armer zul je bedoelen, denk ik.

chriss__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 18:34

dessie schreef:
Ik wil er ook 1 maar hoe betalen jullie die dingen in godsnaam

ik heb hem uit duitsland.. en die was maar 30 euro. en echt een prima ding! men benen doen niet eens pijn.. Maar me oksel enzo wel.. misschien de dubbele pijn

Nouska

Re: epileerapparaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:41

Ik zit er ook over na te denken om een epileerapparaat te kopen. Na 10 jaar mijn benen scheren groeit er inmiddels echt een oerwoud op Mijn moeder bijvoorbeeld heeft nog nooit haar benen geschoren en de paar haartjes die zij op haar benen heeft zie je nauwelijks! Terwijl ze donkerbruin haar heeft etc. (en ik lichtbruin)! En bij een van mijn vriendinnen is het hetzelfde verhaal! Ze hoeft helemaal niet te scheren! Tja, ik geloofde vroeger echt dat je haartjes er niet dikker van werden als je je benen scheerde

Maar goed, ik lees hierboven steeds hoeveel pijn het wel niet doet , maar welke is volgens jullie nou de beste? Die 2-in-1 epilator van Philips?

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 23:44

Nouska schreef:
Maar goed, ik lees hierboven steeds hoeveel pijn het wel niet doet , maar welke is volgens jullie nou de beste? Die 2-in-1 epilator van Philips?

De prijs-kwaliteit verhouding van dat apparaatje vind ik goed. Heb ergens gelezen dat -ie bij Wehkamp 't goedkoopste is (daar heb ik 'm ook gekocht). Ik wilde op zich wel zo'n ding met pijnverzachting enzo, maar dat vond ik te duur worden. Dan maar de tandjes op elkaar.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 08:22

ik heb er ook zo een als de 2 in 1 die hierboven ergens staat. maar dan ook met zo'n ijsding eraan. gebruik alleen de gewone scheerkop nooit en dat ijs heb ik alleen gebruik de eerste paar keren bij m'n bikinilijn. vind hem erg fijn iig:j
de eerste keren denk je dat je bijna dood gaat. maar nu voel ik er niks meer van. (je moet hem wel regelmatig gebruiken anders doet het elke keer opnieuwe pijn)

ik zal straks wel ff kijken hoe hij officieel heet.

Sullie97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 08:29

Ik heb de Philips (zo'n roze) met een massage-element. De eerste paar keren was pijnlijk (niet overdreven), maar nu valt het wel mee. Om je oksels te epileren is zeer pijnlijk, maar ik doe het toch, de haartjes blijven dan langer weg.

Anna1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 08:51

Hallo allemaal,
Ik heb ook braun silk epil, maar mijn benen worden er lelijk van Krijg allemaal ingegroeide haartje (ook als ik scrub) en heb daar behoorlijk littekens/vlekjes van. Het wordt bij mij ook nooit echt lekker glad dus ik ben inmiddels weer begonnen met scheren.

groetjes

Jantine05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 18:20

dessie schreef:
Ik wil er ook 1 maar hoe betalen jullie die dingen in godsnaam

marktplaats Iemand mocht hem niet gebruiken v.d. arts omdat ze spataderen had. Mooi werk! 20,- voor een nieuw apparaat! Leuk om even uit te proberen, toch?

Guess001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:00

Zijn er ook mensen die hun oksels met zo'n ding doen? Helden!

Mijn benen en bikinilijn kan ik er mee doen, maar oksels is volgens mij epileren voor gevorderden.

misslauie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:16

Anna1 schreef:
Hallo allemaal,
Ik heb ook braun silk epil, maar mijn benen worden er lelijk van Krijg allemaal ingegroeide haartje (ook als ik scrub) en heb daar behoorlijk littekens/vlekjes van. Het wordt bij mij ook nooit echt lekker glad dus ik ben inmiddels weer begonnen met scheren.

groetjes

jaaaa! daar heb ik dus ook last van..
en nu ben ik niet een kleinzerig meisje, maar ik kan echt mijn bikinilijn en mijn oksels niet met dat epileerding doen hoor!ik heb wel hele stugge dikke haren.. misschien dat het daar aan ligt :S
grrr
dus aan alle blonde mensen met een niet zo volle coupe, die jaloers zijn op een dik bos bruin haar:

vergeet niet dat het niet alleen op je hoofd zo'n dik bos haar is

naar mijn idee doet harsen nog minder pijn dan dat epileerapparaat..

i wish you verrie muts goed luck..
heb je wel nodig denk ik..

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:40

Welk Epileerapparaat je ook neemt, het blijft een pijnlijk apparaat. Ik heb die braun met die pijnverzachter, maar ik denk er nooit aan om dat ijsding in de vriezer te leggen, dus heb ik er niks aan..

uruguay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:46

hahaha! Wat zijn jullie mietjes zeg! NOu...ik net vol spanning dat epileren proberen na al die enge verhalen van jullie.

Nou, t kietelt dan misschien, maar pijn??? Nou, dat heb ik niet gevoeld hoor. Gewoon flink rode benen:D

Ahjoh, moeten jullie een keer onder een paard gaan liggen van 1.70......dat doet pas pijn.

Maar verder zijn jullie heel lief hoor, maar wil t gewoon even schrijven, zodat anderen het misschien wel durven en niet afgeschrikt worden door jullie, haha!

Veel plezier allemaal met jullie paardjes!!

Groetjes Sabine, hoefjes van mijn paardjes

Guess001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:48

Heb je je oksels al eens geprobeerd? Dan praten we verder. Benen vallen inderdaad nog wel mee.

uruguay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:54

Wie durft t nog meer:P
Laatst bijgewerkt door uruguay op 05-06-06 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

torette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:58

De vriendin zelf durft alleen nog niet aan de oksels te beginnen!

uruguay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:59

maar ze gaat t wel proberen deze week. wat een bikkel he:P

torette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:02

hahaha muts!

Sullie97

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:15

Bealy schreef:
Zijn er ook mensen die hun oksels met zo'n ding doen? Helden!

Mijn benen en bikinilijn kan ik er mee doen, maar oksels is volgens mij epileren voor gevorderden.

Ik doe mijn oksels ermee, 't is even op m'n tanden, maar je hebt er wel profijt van moet ik zeggen. Iemand schreef iets over ingegroeide haren, daar heb ik vooral last van op mijn benen. Weet iemand hoe je dat eh....hoe zeg je dat? ....weg kan halen of iets?

chriss__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 21:20

ik doe ook mn oksel ermee, valt nog best mee met de pijn. en op me benen voel ik het niet eens meer. Prima ding! alleen mn bikinielijn durf ik dus echt niet he.. dan zak ik door de grond van de pijn.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 22:11

ik heb net weer me benen gedaan. Neem me iedere keer voor om het gewoon iedere dag ff te doen, dan wen ik er wel aan.. Maar ik verzet het iedere keer weer.
Bikini lijn en oksels scheer ik mooi, das te veel voor bikkels imo..

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 09:56

ik heb de braun silkepil ofzoiets gehad van me ma net ga het straks voor de eerste keer doen, tips?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 09:58

uruguay schreef:
hahaha! Wat zijn jullie mietjes zeg! NOu...ik net vol spanning dat epileren proberen na al die enge verhalen van jullie.

Nou, t kietelt dan misschien, maar pijn??? Nou, dat heb ik niet gevoeld hoor. Gewoon flink rode benen:D

Ahjoh, moeten jullie een keer onder een paard gaan liggen van 1.70......dat doet pas pijn.

Maar verder zijn jullie heel lief hoor, maar wil t gewoon even schrijven, zodat anderen het misschien wel durven en niet afgeschrikt worden door jullie, haha!

Veel plezier allemaal met jullie paardjes!!

Groetjes Sabine, hoefjes van mijn paardjes

Ik hou van jou jij hebt mij gerustgesteld