Toekie schreef:Sinds kort heb ik de Twee-in-één epilator van Philips. Die heb ik gekocht, zodat ik in ieder geval de scheerfunctie nog kon gebruiken als bleek dat de pijn niet draagbaar was.![]()
Je benen zijn redelijk te doen, maar oksels en bikinilijn....In het begin denk je echt dat je het niet overleeft, maar gek genoeg wordt dat minder. Elke eerst paar 'halen' zijn echt gruwelijk, maar daarna wordt het dragelijker. Komt misschien door de adrenaline.
![]()
Al met al ben ik er best tevreden over. Vooral met het resultaat.![]()
Die heb ik ook.. bevalt me wel goed.
In het begin denk je echt dat je het niet overleeft, maar gek genoeg wordt dat minder. Elke eerst paar 'halen' zijn echt gruwelijk, maar daarna wordt het dragelijker. Komt misschien door de adrenaline.

Mijn moeder bijvoorbeeld heeft nog nooit haar benen geschoren en de paar haartjes die zij op haar benen heeft zie je nauwelijks! Terwijl ze donkerbruin haar heeft etc. (en ik lichtbruin)! En bij een van mijn vriendinnen is het hetzelfde verhaal! Ze hoeft helemaal niet te scheren! Tja, ik geloofde vroeger echt dat je haartjes er niet dikker van werden als je je benen scheerde
Krijg allemaal ingegroeide haartje (ook als ik scrub) en heb daar behoorlijk littekens/vlekjes van. Het wordt bij mij ook nooit echt lekker glad dus ik ben inmiddels weer begonnen met scheren.
Iemand mocht hem niet gebruiken v.d. arts omdat ze spataderen had. Mooi werk! 20,- voor een nieuw apparaat! Leuk om even uit te proberen, toch?
jij hebt mij gerustgesteld