Er is toch niks veranderd aan de pil zelf.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jellie schreef:Ik heb vorige week nog de microginon meegekregen..
Waarschijnlijk moest de oude voorraad eerst op
Goldie schreef:Weetje wat ik wel vreselijk irritant vind aan die nieuweDe dagen op die strip gaan de andere kant op
Ik moet echt elke keer weer goed kijken...
Goldie schreef:Weetje wat ik wel vreselijk irritant vind aan die nieuweDe dagen op die strip gaan de andere kant op
Ik moet echt elke keer weer goed kijken...
Idooltje schreef:Ik heb denk ik al een maand de nieuwe. Merk weinig verschil. Alleen dat ik in het begin wat aan kwam. Maar nu is me lichaam er alweer aan gewend!
gucci_girl schreef:Idooltje schreef:Ik heb denk ik al een maand de nieuwe. Merk weinig verschil. Alleen dat ik in het begin wat aan kwam. Maar nu is me lichaam er alweer aan gewend!
Nou dan hoop ik toch niet dat ik ook aankom! Brrtt krijg er al de kriebels van! Wil al afvallen en als ik hiervan ook nog eens aankom!![]()
Maar wat is het nou.. bestaat de microgynon nou niet meer? of komt het doordat de verzekering hem niet meer vergoed? dan neem ik aan dat ze je voor een keuze moeten stellen
Vende schreef:Tuurlijk doet die het nog goed
Er is toch niks veranderd aan de pil zelf.
MISTRAL94 schreef:Dan is het te hopen dat de inhoudt niet veranderd is. Jaren geleden is dat ook eens gebeurd en "spontaan" waren er meer zwangerschappen