( ja zo 1 die je voor het afstoffen gebruikt

Gaat echt super snel en hup alles eraf en geen geïrriteerde ogen, niet wazig zien etc.
Voor mij niets anders meer!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palhaço schreef:ik had water proof... die kreeg ik er haast niet af!! zelfs niet met olie-achtige dingen.. wel als ik geknoeid had op mijn huid..dat gaat er dan zo af...
Dus nu geen waterproof mascara meer, want ik was heel lang onder de douche bezig om met een washandje (en make-up remover) de mascara af te boenen..![]()
ik deed namelijk na 1 dag nog een laagje erover heen zodat mijn wimpers voller en zwarter leken... maarja daarna was het een ramp..![]()
nu als het goed is niet meer, met de "niet- waterproof" mascara
Had er namelijk een keer heel veel gekocht en had niet gezien dat er eentje bij zat die waterproof was... dus dacht steeds wat een rot mascara!
Urielle schreef:Ik doe het 's ochtends pas onder de douche met een watje en warm waterIk heb ook wat al eerder is genoemd, dat ik met olieachtig spul twee dagen later nog tranende rode oogjes heb. En daarna een watje met water helpt niet want de olie stoot water af dus ik kan blijven poetsen maar het helpt gewoon niet.