Mensen die overal kunnen slapen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LovingTweety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:35

Ik val ook overal en op de gekste manieren in slaap Vooral in het vliegtuig doet alles pijn als je wakker wordt...

SillyB

Re: Mensen die overal kunnen slapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 16:37

haha slapen in de zon is inderdaad het aller relaxststst wat er is!

Trouwens ook gevaarlijk: ik wordt dus ook moe als ik een lang saai stuk moet rijden met de auto. Als het dan een beetje warm is in de auto vallen zo mn ogen dicht. Twee mogelijkheden: airco aan en vol op mn gezicht of een dutje doen op een parkeerplaats (haha ik ben echt een slaapkop )

Manny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:53

ik kan ook voeral slapen. Ik heb altijd als ik bij vrienden film zit te kijken en iedereen zit lekker op de bank onderuit gezakt lig ik zo te slapen.

en over slecht leven ik lig s'avonds om 10 uur in bed lig ik binnen 5minuten te slapen en s'morgens kwart voor 7 wekker. is toch bijna 9 uur slapen lijkt mij niet zo slecht

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:57

Ik kan alleen goed slapen in mijn eigen bed, in andere bedden lukt het me wel, mits: het bed tegen de muur staat en ik dus met mijn hoofd naar de muur kan; het kussen tegen de muur een beetje omhoog staat; ik aan de andere kant ene stevig kussen heb om die waar ik op lig op zijn plaats te houden; het een donskussen is; het héél donker is. Geluid maakt geen bal uit en tikkende klokken ook niet!

Fleurtje100

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:01

Ik heb het ook. Afgelopen hengstenkeuring was ik de avond ervoor op stap gegaan. Viel gewoon in slaap daar in de brabanthallen op n stoeltje. Gelukkig drink ik normaal nooit koffie of cola en helpt dat erg goed om wakker te blijven bij mij. Een kop koffie in de pauze, heb de hele avond nog mee kunnen maken en ben daarna weer veilig met de auto thuisgekomen.

Miemserik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:04

Ik val ook regelmatig tijdens feestjes in slaap, ben ook eens op een schoolfeest in een hoekje in slaap gevallen tot ik om 4 uur werd wakker met de mededeling ''Laura we gaan naar huis'' Op school val ik ook dagelijks in slaap want ik zit vaak tot diep in de nacht aan mijn huiswerk

miss_abo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:06

Ik heb het ook! Als ik echt moe ben, kan ik mn ogen echt niet meer openhouden.. Heb ook wel eens dat ik droom dat ik zo moe ben maar niet mag slapen en dat mijn ogen dan de hele tijd dichtvallen
Vroeger had ik het heel erg maar nu zorg ik dat ik een beetje op dezelfde tijd naar bed ga enzo en dan heb ik nergens last van..
Ineens iets heel actiefs gaan doen (is al eerder gezegd geloof ik) wil ook wel eens helpen, wordt je weer wakker

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 20:09

Nou, ik hoor dus overduidelijk niet bij die groep mensen.
Ik kan alleen slapen in mijn eigen bedje, en zelfs dat gaat al heel moeizaam.

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 20:37

hoihoi,

ik val ook werkelijk overal in slaap, gelukkig ben ik nog nooit op rare plekken in slaap gevallen, zoals op school ofzo.
Maar ik slaap overal prima, bij andere thuis, op een camping etc.

Ik heb ook vaak dat als ik ergens te lang zit, niks doe, mijn hartslag daalt en mijn ogen gaan knipperen. Mijn hartslag is sowieso vrij laag, maar als ik merk dat ik in slaap val daalt ie soms onder de 50(of rond).

Ik houd dit topic ff in de gaten, want soms kan ik het echt niet goed gebruiken, als ik in een collegezaal zit of achter de kassa

kwadraatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 20:38

Meestal niet.
Is wel handig als je zo'n busreis maakt waarin je moet slapen, dat lukt mij namelijk niet zo goed.

Wel slik ik soms medicijnen tegen mijn hoofdpijn waar ik ook ontzettend moe van wordt.
Ik denk dat als ik lig dat ik dan ook meteen in slaap zou vallen.
Maar recht opzittend denk ik niet.

Biepje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 21:14

ja, dat kan ik dus ook... leg me neer en ik ben weg.

wel lastig op school , "slaap je nou alweer?" .

cafeïne helpt bij mij wel, echt gaan springen tot ik wakker word, koud water in mijn gezicht,...

verootjoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:39

Af en toe zou ik willen dat ik dat had .

Ik slaap dus echt nergens. Alleen in mn eigen bed, met mn eigen lakens en kussen. Waar ik al minstens 2 nachten in geslapen heb, want als het net uit de was komt slaap ik ook niet lekker . Daarbij mag het niet te warm en te koud zijn, en ook niet te licht. (lang leve mijn nieuwe verduisteringsgordijnen). Ook moet ik niet teveel gegeten hebben, en al helemaal geen cafeïne, chocolade oid.

Ergens anders slaap ik dan ook niet tot heel weinig, en neem dan sws mn eigen kussen mee.

Antistar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:47

Ik lig, en ik slaap.
Overal, zelfs op de grond, op de stenen, weetikveel op school..
Best irritant soms, maar ook wel handig met lange autoreizen ofzo.

SillyB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 11:41

haha op school is inderdaad ook erg herkenbaar, ik sliep gerust even bij bij een saai hoorcollege. Grappig dat ik niet de enige ben!
Vanacht goed geslapen en vandaag minder saai werk dus dat scheelt, dan vliegt de tijd. vanmiddag weer het klusje van gisterenmiddag dus ik ben benieuwd of ik het weer uit ga houden!

Douni

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 11:42

*Meld zich*! Ik kan altijd en overal slapen.
Zelfs in een discotheek, geen probleem.
Ogen dicht en ik ben weg!
Hoevaak ik al maar niet met een stijve nek wakker ben geworden door te slapen waar je eigenlijk niet hoort te slapen.

Sjimmy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 15:19

Esmeralda schreef:
o ik slaap ook overal en nergens
soms is het maar 10 min. en ben weer helemaal fit voor de rest van de dag.
Even van je plekkie af ga in de wc effe staan te springen je spieren losgooien, water in je gezicht en je bent weer fris.

Of je 10 minuten slaapje op de WC doen
(wel even je telefoon zetten )

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 16:47

Hier nog zo een, ik kan zittend op de bank in slaap vallen, in de bus, in het vliegtuig, op een tuinstoel, op het strand noem maar op
Ik slaap dus ook 9 van de 10 keer al binnen 2 minuten 's avonds.
Als ik er langer over doe lig ik ook vaak 3 kwartier wakker, maar dat komt weinig voor

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 18:25

Komt me toch zo bekend voor .

Heb laast 2,5 uur op het fietspad gelegen, dat was lekker warm .

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:19

Ik kan ook redelijk goed overal slapen, vooral in de bus en de trein ben ik zo vertrokken Verder ben ik meestal te actief om in slaap te vallen. Gewoon echt actief bezig gaan werkt voor mij het beste. Gewoon ervoor zorgen dat je niet gaat zitten of nog erger ff gaat liggen

Maar 's avonds lig ik regelmatig wakker, doe er over het algemeen minimaal 30 min over. Meestal raak ik na 22.00 uur over mijn slaap heen of ik ben nog veel te druk in mijn hoofd. Gemiddeld slaap ik tussen de 6 en 7 uur. Soms wat minder en meestal 1 nacht in het weekend een uurtje meer.

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 19:52

Oops, nog een reden waarom overal in slaap vallen niet zo fijn is.
Mijn vriendin slaapt ook altijd in trein; Groningen-Utrecht-Eindhoven. (utrecht overstappen)
Maar het was gisteren Groningen-Den Haag
Dus van Den Haag terug naar Utrecht en daarvandaan naar Eindhoven.

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:26

Ik kan oooooooveral slapen.
Zet me ergens neer als ik moe ben en ik slaap.

Behalve in bed. Dan lig ik eerst een uur te draaien en te doen, voor ik lekker lig en dan duurt het nog eens een uur voordat ik slaap.

Terwijl ik hoef maar ik de bank te gaan liggen en ik ben vertrokken.

Bus, feestjes, auto, achterop de fiets, in de tuin in de stoel, bij de langspier (is recreatieplas buiten, dus gewoon op het gras), op de bank, in de trein. Echt geen problemen mee

_Madelon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:30

Lijkt me best heerlijk om overal te kunnen slapen!
Ik kan dus echt alleen maar in een bed slapen. Met de auto op vakantie naar Zuid Frankrijk in 1 keer door, denk maar niet dat ik slaap hoar, misschien beetje doezelen maar dat is het.
Maar zodra ik in bed lig en slaap dan krijg je me de eerste 3 uur ook zeer moeilijk wakker maar daarna is slaap ik weer heel licht en ben ik weer zo wakker te krijgen

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:33

Jockey_my schreef:
Komt me toch zo bekend voor .

Heb laast 2,5 uur op het fietspad gelegen, dat was lekker warm .

Haahah, heb ik ook. Ik was in slaap gevallen op de pingpongtafel hier in het speeltuintje.
En in de huiskamer van een vriend.
Heerlijk toch

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:34

Heerlijk, zou ik ook wel willen !
Ik kan nérgens slapen. In de auto moet ik wel echt bepaalde reispilletjes tegen misselijkheid ingenomen hebben. [volgens mij zijn het gewoon slaap pillen want je word er super moe van] en als ik ergens anders slaap ben ik elk uur 1 à 2 x wakker.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:38

Verhuizen naar Thailand. Iedere thai kan overal en in alle mogelijke houdingen slapen. Zo val je in ieder geval niet op