Nou, ik zal jullie even op de hoogte brengen van de laatste stand van zaken.
De 29e mei word ik al opgenomen! Ineens snel en vindt het enorm spannend.
Ik ben nog steeds bij mijn oom en tante en er is veel meer rust hier voor me. De hond is dol op me en wandel heerlijk met hem door het bos. Vandaag heb ik mijn tante les gegeven op haar paard en dat vond ze heel leuk. Tess liep ook super!
Gisteren heb ik met mijn nichtje gekookt, vond het eng, maar met het eten was en is er elke dag zo'n ontspannen sfeer dat het wat minder zwaar voor me wordt.
Vanmorgen ben ik bij mijn dieetiste geweest en dat vond ik doodeng. Ik moet daar altijd wegen en dat vind ik vreselijk. Thuis wegen doe ik nooit of een weegschaal in mijn buurt vind ik al eng. Nou, verdorie ik heb zo mijn best gedaan met dat eten, maar was weer een halve kg afgevallen. Dat was voor mij dus huilen. Mijn dieetiste denkt ook dat ik inmiddels over de grens heen ben dat mijn lichaam het eten nog goed opneemt. Ik word namelijk ook steeds zwakker. Pas keelontsteking, nu steeds grieperig en koorts.
Woensdag ga ik voor de laatste voor mijn opname naar mijn psycholoog en psychiater. Ik vind het vooral erg moeilijk om tijdelijk afscheid te moeten nemen van mijn psycholoog. Ze probeert me ontzettend goed te helpen en we zijn heel open naar elkaar.
Mijn mensen in de omgeving ga ik natuurlijk ook allemaal erg missen, maar er is post en telefoon en misschien hebben ze daar ook wel internet. Dat was tijdens mijn opname in de kliniek in Belgie tenminste wel zo. Toen kon ik dus ook lekker op bokt.
Veel van jullie heb ik het adres inmiddels gemaild, maar nog niet iedereen. Mijn excuses hiervoor. Ik moet zeggen dat ik het ontzettend lief en ontroerend vindt dat zoveel mensen mij een kaartje willen sturen! Echt doet me heel goed!
Hier bij mijn tante in Loosdrecht kan ik dus ook gewoon op bokt (gelukkig) en jullie komen mij van de week nog wel weer tegen.
Ik ga nu namelijk uitloggen, want ga mijn strijd weer aan om een tussendoortje te eten. Doe zeker mijn best!