Opname in eetstoorniskliniek komt eraan, wie steunt me?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:48

Ook ik vind het echt super moedig van je! Ik wil je ook heel erg veel succes wensen! Pb je me je adres even? Ook van mij kun je op een kaartje rekenen

Targaryen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 20:02

Wow, net als de rest vind ik het echt onwijs dapper (dit is nog zacht uitgedrukt) dat je ervoor blijft vechten! Dat doet echt iets met je, ook al ken ik je verder niet. Als je nog een kaartje wilt ontvangen, kun je mij ook PB-en hoor!

Ik wens je echt heel veel sterkte de komende tijd! Hoop dat je na deze opname eindelijk kunt zeggen dat anorexia niet meer de baas over jou is. Nogmaals sterkte!

laboum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 23:19

Met tranen in mijn ogen heb ik veel pb-tjes en al jullie berichtjes gelezen. Nu behoorlijke keelontsteking erbij waardoor eten en drinken bijna niet gaat. Vreselijke paniek vanmorgen, want ik wil niet nog meer gewicht kwijt. Mijn huisarts was heel lief en ze heeft me wat voorgeschreven dat ik met veel minder pijn kan slikken. Ben blij, nu kan ik gelukkig weer drinken en wat eten. Ben daarom ook nog niet in Loosdrecht, maar vrijdag na het gesprek brengt mijn vader me erheen. Het postadres zal ik vrijdag meteen vragen en dan horen jullie het. De opnamedatum zal ik als het goed is ook te horen krijgen en die lezen jullie dan ook meteen. Alvast heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes en dat jullie meeleven.

Ilsiie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 10:19

Heel graag gedaan (van mijn kant in elk geval) want je hebt het gewoon nodig Je bent al zo sterk dat je er voor de volle 100% achter staat dat je beter wil worden, en dan is het logisch dat je veel steun krijgt hoor!!

meid, nogmaals, heel veel sterkte en ik zal je brieven sturen zodra ik het adres weet en je bent opgenomen

utjelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 10:24

Ik sluit me voledig bij het bovenstaande aan zeg! Super dat je er zo tegenover staat, ik wens je heel veel sterkte! Geloof maar in jezelf, want je bent het waard!

xxxjes

prinsesje_

Re: Opname in eetstoorniskliniek komt eraan, wie steunt me?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 11:14

geeft laboum dikke knuf

en wacht ook op adres, zodat ik lieve kaartjes kan sturen

Winged

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 21:23

vind het echt super dat je er zo open over bent
heb er echt respect voor!
als je ook een kaartje van mij wil mag je het adres natuurlijk pb-en!

Kieffertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 12:28

Erg veel succes met het overwinnen van je ziekte. En kaartjes kan ik goed sturen hoor

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 13:52

heey, ik wil ook graag je postadres! Je zal zeker wel steun nodig hebben want in deze situatie zul je je zeker niet gemakkelijk voelen..

Sonja_vR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 14:20

heel graag gedaan meis ....
ik heb gewoon bewondering voor je doorzzettings vermogen en je wil om er weer tegenaan te gaan
hee; veel beterschap

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 14:35

Veel sterkte gewenst meisje! Geef mij je postadres maar, dan kan je wat van mij verwachten!!

_Madelon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:35

Heel veel sterkte meisje.
Ik vind het heel sterk van je dat je niet toegeeft aan die vreselijke ziekte maar dat je de confrontatie aangaat! De wil om te winnen van deze ziekte heb je echt nodig!
Ik ben er zeker van dat het je gaat lukken!
Je krijgt ook nog een Pb'tje van me!

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 16:49

Ik heb zoveel respect voor je, dat je dit allemaal neer durft te zetten. [en ook in dat vorige topic] en bedankt voor je pb'tjes toen enzo.

Pb me het adres maar.

En het gaat je écht lukken ! Dat weet ik zeker, jij wilt zó graag beter worden.

Anne_Loes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:18

Ik vind het echt supergoed van je dat je dit zo open bespreekt, je lijkt me best wel positief, blijven he!!
Je komt hier wel uit, je staat er in ieder geval voor open! Super!
Ik vind het goed van je dat je niet toegeeft aan je ziekte, je wil ook nog zo veel dingen doen in je leven, en die gaan je lukken!
En ik ga je steunen

Toekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 21:15

Ik heb het kaartje al gekocht!

Misz_J

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:15

heey, ik wilde het vorrige topic over dit onderwerp even doorlezen maar kon het topic niet vinden (en heb zeker geprobeerd, 2 keer alle blz doorgespit!) heeft iemand een link please???

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 06:39

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 06:57

Heel veel succes. Het gaat je lukken!

Emeraude

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 11:30

Ik wens je heel veel succes! Weet dat goed begonnen al half gewonnen is en als ik lees hoezeer je er zelf achter staat dan ziet het er goed uit. Ik heb je ook ge-PBt.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 18:35

Ik weet wat je doormaakt Laboum, en ik wens je alle kracht om deze kl*teziekte te overwinnen.
Jij bent de enige die kan vechten voor jouw geluk!

Devilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 19:21

Knap van je dat je ervoor wilt vechten! Natuurlijk wil ik je ook wel een kaartje sturen hoor, ik doe het graag, pb me het adres maar! Heel veel sterkte alvast en met zo'n instelling gaat het zeker lukken! You can do it girl!

Mareska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 21:53

Super veel sterkte gewenst, ik vind het echt knap van je dat je er tegen gaat knokken!! Volhouden meid, dan komt het weer goed!!!

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 00:31

ik vind het echt kanp van je.

en hop dat je beter wordt

laboum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 20:51

Nou, ik zal jullie even op de hoogte brengen van de laatste stand van zaken.

De 29e mei word ik al opgenomen! Ineens snel en vindt het enorm spannend.

Ik ben nog steeds bij mijn oom en tante en er is veel meer rust hier voor me. De hond is dol op me en wandel heerlijk met hem door het bos. Vandaag heb ik mijn tante les gegeven op haar paard en dat vond ze heel leuk. Tess liep ook super!
Gisteren heb ik met mijn nichtje gekookt, vond het eng, maar met het eten was en is er elke dag zo'n ontspannen sfeer dat het wat minder zwaar voor me wordt.

Vanmorgen ben ik bij mijn dieetiste geweest en dat vond ik doodeng. Ik moet daar altijd wegen en dat vind ik vreselijk. Thuis wegen doe ik nooit of een weegschaal in mijn buurt vind ik al eng. Nou, verdorie ik heb zo mijn best gedaan met dat eten, maar was weer een halve kg afgevallen. Dat was voor mij dus huilen. Mijn dieetiste denkt ook dat ik inmiddels over de grens heen ben dat mijn lichaam het eten nog goed opneemt. Ik word namelijk ook steeds zwakker. Pas keelontsteking, nu steeds grieperig en koorts.

Woensdag ga ik voor de laatste voor mijn opname naar mijn psycholoog en psychiater. Ik vind het vooral erg moeilijk om tijdelijk afscheid te moeten nemen van mijn psycholoog. Ze probeert me ontzettend goed te helpen en we zijn heel open naar elkaar.

Mijn mensen in de omgeving ga ik natuurlijk ook allemaal erg missen, maar er is post en telefoon en misschien hebben ze daar ook wel internet. Dat was tijdens mijn opname in de kliniek in Belgie tenminste wel zo. Toen kon ik dus ook lekker op bokt.

Veel van jullie heb ik het adres inmiddels gemaild, maar nog niet iedereen. Mijn excuses hiervoor. Ik moet zeggen dat ik het ontzettend lief en ontroerend vindt dat zoveel mensen mij een kaartje willen sturen! Echt doet me heel goed!

Hier bij mijn tante in Loosdrecht kan ik dus ook gewoon op bokt (gelukkig) en jullie komen mij van de week nog wel weer tegen.

Ik ga nu namelijk uitloggen, want ga mijn strijd weer aan om een tussendoortje te eten. Doe zeker mijn best!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:00

Ik heb het adres ontvangen

Ik vind je zo dapper, en je gaat zeker kaarten van me ontvangen!