wie heeft of wil er een borstvergroting?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:45

Daphnezz schreef:
Ik ben 20 en heb een A cup...

Mijn tietjes zijn misschien wel klein, maar ook fijn!! Ik hoef niet perse een bh aan, en ze zullen nooit erg gaan hangen. Verder heeft er nog nooit iemand bij me geklaagt. Heb wel complimentjes gehad!!

Ik ben blij zoals ik ben, waarom mijn gezondheid op het spel zetten voor iets wat niet nodig is, en het misschien wel minder maakt...

Goddank, er zijn ook verstandige meiden.
Ik vraag me altijd af waarom vrouwen grotere borsten zouden willen. Denken ze nu echt dat het iets toevoegd? En zo ja, wat dan?
Inteligentie zit tussen je oren, niet in je tieten..........

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: wie heeft of wil er een borstvergroting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:51

Nou, dan meld ik me ook maar. Ben 32 en gezegend met een A-cupje...... Ook 3 x niks dus. Af en toe zou ik wel eens wat groter willen hebben (B-cup), zeker met veel kleding van tegenwoordig, maar gelukkig zijn de bh's tegenwoordig behoorlijk gevuld. Borstvergroting zal ik nooit doen, ik denk dat ik mezelf dan niet meer mezelf vind. Maar ik loop ook al langer met mijn cup A-tje rond dan de meeste hier.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:53

heeft grote tieten iets te maken met hoe slim je bent dan?

ik snap heel goed dat mensen graag wat meer hebben als een A-tje.

Het ziet er toch heel wat vrouwelijker uit in een bikini of sexy kleding.

Ik zou een borstvergroting voor mezelf doen, niet voor de buitenwereld.

Cyrilletje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 11:43

Ach, ik ben tevreden met mijn 70A cupje!
Ik ben zelf redelijk klein en dun, dus een grotere cup zou denk ik niet in proportie zijn met mijn lichaam.

Soms heb ik wel eens van: verdorie had ik maar wat meer voorgevel, maar daar zal ik never-nooit geen borstvergroting voor laten doen.
Ik heb gezien hoe ze het doen en ik werd er spontaan onpasselijk van...

Bij de meeste vrouwen (vooral als je zelf weinig vet hebt) kun je zó goed zien dat het neppers zijn! Dat vind ik persoonlijk zo`n afknapper.
Welke borsten blijven er nou prompt omhoog staan als je op je rug ligt!? Afbeelding

Hoewel ik heel goed kan begrijpen dat vrouwen het doen, kan ik me niet voorstellen dat ik, vrijwillig, mijn lichaam ooit zo zal toetakelen.
Nee, laat mij maar lekker rondhobbelen met mijn mini`s!

Yessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:08

Ik haal geloof ik de 80A niet eens, maar ach.. ergens denk ik, tuurlijk zou ik meer willen, maar ik vind het het niet waard om eraan te laten sleutelen. En m'n vriend vindt ze mooi, dus dat is ook weer goed voor m'n zelfvertrouwen. Al zou ik nooit, echt nooit een vergroting laten doen voor m'n vriend of wie dan ook, als ik het zou doen is dat 100% voor mezelf

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:18

Mijn lichaam is totaal niet in propoties. Toen ik een jaar of 18 was, liet mijn toen beste vriendin een borstvergroting doen. Ontzettend mooi geworden, ging van naar redelijke c-cup. Ik wilde het ook graag, maar niet bij elkaar te sparen. Later erg veel negatieve dingen gehoord en gezien, waardoor ik zoiets had van, laat maar dan maar deze borsten..
Heb wel zoiets van, als ik de centjes had dan had ik lopsculptire laten doen en dan passen mijn borsten weer goed bij mn lichaam.

Iemand riep hier dat intelligentie tussen je oren zit. Ben ik het mee eens, maar kan je wel vertellen, als je niet lekker in je vel zit en je daar al keihard aan gewerkt hebt (psychisch vooral) om van het complex af te komen, leren tevreden met jezelf te zijn en je dan nog steeds niet tevreden bent? waarom niet, als het je een dosis zelfvertrouwen geeft is dat toch alleen maar mooi. Wel is het zo, nooit laten doen voor een ander, maar puur omdat JIJ je er niet lekker bij voelt, dan is de keus goed.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:33

Als je het voorjezelf wilt, en je erdoor lekkerder in je vel gaat zitten.. Waarom niet??
Aan de andere kant vind ik het zelf erg eng, alle dingen die fout kunnen gaan. Waarom snijden in een gezond lichaam??

Ik hoor wel vaak dat het hetzelfde is als een tatoo nemen. .. heb je het een keer gedaan wil je al snel meer..

Het kan heel mooi worden. Maar opgepomt tot een cup e vind ik altijd weer zonde. Als je een cup a hebt, dan heb je ook meestal niet het figuur om een hele grote cup mee te houden. Ik vind het zonde als je dan opvalt door je grote nep voorgevel .

Maar als je alles goed afgewogen hebt. Je weet de voor en nadelen. Je wilt naar een b/c cup, oid zodat je lichaam nog steeds, of misschien wel meer dan, in proporties is. Zou ik het zeker doen. Als je er zelf gelukkiger van wordt.

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:36

vonneke schreef:
Het ziet er toch heel wat vrouwelijker uit in een bikini of sexy kleding.

Ik zou een borstvergroting voor mezelf doen, niet voor de buitenwereld.

het is maar net hoe je jezelf voelt...en ik vind niet dat je kan zeggen dat een vergroting zorgt dat je meer vrouwelijk ben..ik denk dat dat jouw mening is..want uitstraling speelt ook zeker mee hoor!

En je kan je prima sexy voelen als je meer bedeeld bent...!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:07

Als je het doet moet je het inderdaad voor jezelf doen. Als je je er beter door gaat voelen, waarom niet? Dat is nu net ook de reden waarom ik het niet zou doen, zoals ik al schreef, ik zou mezelf niet meer mezelf vinden. En dan zou ik me hetzelfde voelen als de mensen die het nu willen doen om zelfverzekerd te worden.

Tamara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:24

Ik ben 19 en al jaren gezegend met een kleine 80A, waarvan ik de groot uitgevallen BHs niet eens pas. Dat ze nog groeien is uitgesloten aangezien ik dus al jaren op deze maat zit. En ik denk dat als een borstvergroting niet zo'n ingrijpende (voor iemand die al bang is voor een injectie bij de dokter of bloedprikken) en toch enge operatie zou zijn, met alle eventuele risicos, problemen en dat ze ontzettend nep zouden lijken, dan zou ik het graag doen. Dan zou ik ervoor gaan sparen. Maar de risicos zijn me te groot, de operatie zelf ervaar ik als een te groot probleem.

En op zich ben ik redelijk tevreden met hoe ik eruit zie, maar mijn probleem is vooral dat het gewoon niet in verhouding is... Ik ben lang, 1.81m, heb flinke heupen, kont & schouders en mijn tieten vallen daar gewoon tussen weg... Dus als het opgerekt naar een B of kleine C kon worden, zou dat niet gek zijn. Maar of het dan nog 'mij' zou zijn, betwijfel ik ergens aangezien ik dus al een poos zo rondloop en ook wel complimentjes krijg..

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:45

Ja idd het moet wel in proporties zijn. Ik ben zelf erg slank enzo dus dan is het weer anders

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:55

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:56

Voor grotere borsten onder kleding zijn echt veiligere en in ieder geval veeel goedkopere methodes. En waarom zou je vrouwelijker zijn als je voorgevel groter is? Wie bepaald vrouwelijkheid? Voor wie IS die vrouwelijkheid dan?
Ja, lastig, zo'n iritante vent die NIET valt op grote voorgevels........

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:02

Ben het helemaal met ikke eens. Vrouwelijkheid is eigelijk maar een begrip..tis maar net hoe je jezelf voelt..Ik voel me ook heel vrouwelijk hoor..zo best groter willen maarja...ben gelukkig, heb een vriend..dus waar moet ik me dan nog druk om maken?

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:07

Vrouwelijkheid zit tussen je oren. Je bent zo vrouwelijk als je jezelf voelt. Als je jezelf wijsmaakt dat vrouwelijk zijn is, dat je dikke tieten hebt ; dan ligt dat dus bij jezelf.
Want andere vinden lange haren weer heel vrouwelijk. Dat is maar net wat je zelf vind.

Sommige hebben siliconen nodig om zich goed te voelen, tsjah, ik zou het zelf nooit doen maargoed, ik heb ook niks te klagen.
Maar ik ken zat meisjes die 70A hebben, en die zijn net zo vrouwelijk als iemand met 75C. Het is de manier hoe je je gedraagt, opstelt en kleed.

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 14:09

Kijk dit had ik wel even nodig..
Ik denkd at mensen vaak ook een vertekent beeld krijgen van de media etc...zo slank mogelijk met grote......

mijndario

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:34

Nettie schreef:
Ik zat er laatst ook al aan te denken. Hoewel mensen wel vaak zeggen dat ze geen neppo's willen, willen ze stiekum ook geen platte hap. Ik bedoel, ik ben 17 en heb een A! Echt belachelijk. Ik dacht eerst dat t niet zo erg was, omdat ik van boven recht naar beneden kijk en het dan een stuk groter lijkt Maar toen ik laatst eens in een grote spiegel keek, moest ik wel twee keer kijken voordat ik enige borsten kon bespeuren. Ik dacht altijd dat ik een late ontwikkelaar was, omdat ik ook nog niet ongesteld enzo en geweest, maar mijn moeder is vrij...uh grootborstig Dus ik snap er niets meer van....

Haha idd

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:50

ik laat het doen over een jaar of 2

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:00

Ik heb nu een A'tje.. ben net 14.. dat groeit toch nog gewoon!?

miilou_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 17:18

Muislover schreef:
Ik heb nu een A'tje.. ben net 14.. dat groeit toch nog gewoon!?

weet het niet precies in het ene tijdschrift staat dat ze groeien tot dat je ongesteld bent geweest

het andere tijdschrift zegt dat ze tot ong... 18 jaar groeien

hoop 't trouwens heb ook niet zo veel, maar ik ben wel blij met dat wat ik heb en zou voor geen goud een vergrooting willen

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:12

hier was pas geleden ook nog een heel topic incl discussie over

ik heb ze niet en ik wil ze niet, ik laat gewoon niet in een gezond lichaam snijden
heb een B/C cupje en ben prima tevreden, toen ik 10 kilo lichter was en ik een b'tje had was ik ook tevreden

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:15

Irmaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:25

Wat je niet hebt kan niet gaan hangen.

Ik hoef het echt niet.
Ik heb niet veel.
Dadelijk is de "grote-tieten-trend" voorbij en daar loop je dan met je kanonnen die na jaren van de grond kan schrapen en goud geld voor hebt betaald.

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 22:33

Ik denk niet dat je van een trend kunt spreken.
Momenteel is alles in de mode van AA tot E.
Ja tuurlijk staat er bijna in iedere playboy wel een vrouw met minimaal cup E maar wees eerlijk,de playboy is er voor mannen.
En die mannen hebben een droom,en die staat daarin.
Wat je in de bladen ziet is niet wat er in de realytijd speelt.

Nettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:54

Maar een borstvergroting betekent ook niet persé een cup E. Alleen al van een A naar een kleine C kan ook al wonderen doen. Ik zou een grotere cup willen omdat ik nu een volwassen kop heb, met een kinderlichaampje. Als ik een vriend had zou ik mijn BH niet uit durven doen. Het is ook niet dat ik hele grote wil, maar normale. Zelfs een cup B zou al mooi zijn...