Tips tegen blaren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 21:54

ik kocht schoenen van 30 euro en nooit blaren gehad. Nu heb ik duurdere schoenen en wel blaren.. Ook onzin dus.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 00:33

Dat vindt jij maar ik niet

Cissi_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:23

Ik geloof niet dat dat met de prijs van je schoenen te maken heeft hoor. Schoenen van 200 euro kunnen net zo goed schuren als schoenen van 20 euro.

Ik zweer bij Compeed blaren pleisters, maar deze keer werkt 't niet. Heel mijn hakken zijn kapot Nu maar een paar dagen andere schoenen aan gehad en dan wat grotere blarenpleisters proberen. Ik ben normaal gesproken niet zo'n watje wat betreft wondjes enzo, maar blaren zijn echt een ramp.

Kan jij nu weer fijn lopen of je nieuwe schoenen Gucci girl?

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 16:33

Nou het is zeker onzin wat MSQuincyTE zegt!! Ik heb nog nooit goedkope schoenen gehad en de een doet gewoon meer zeer als de ander. Het ligt gewoon aan het leer. Het een is harder dan het ander en daar had ik nu dus de gevolgen van.

@ Amina: nee ik heb ze niet meer aangehad eigenlijk Heel zonde want ze zijn zo mooi! Zal straks wel even aan me vader vragen of hij de achterkant wat wilt verbuigen dat het soepeler wordt. De volgende keer dat ik ze aantrek doe ik een pleister op me hak en ik heb ook een stick gekocht dat als je dat op je huid smeerd dat het blaren voorkomt. Ik hoop maar dat het werkt.......

justahorse

Re: Tips tegen blaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 00:49

plijster plakken op de plaats waar je de blaar krijgt mischien helpt dat