knieen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esterdebest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 16:49

Dit was inderdaad een van de dingen waaraan ik zat te denken... (in vaktermen differentiaal diagnose) en heel erg bij je klachten pastte... durfde dit alleen niet hardop te noemen zonder dat er een lichamelijk onderzoek bij je is gedaan. Osgood Schlatter, is een hele 'goed-aardige' ziekte die vaak voorkomt bij jongens, maar ook steeds vaker bij meisjes van jouw leeftijd (en iets ouder), ik weet niet precies wat de dokter met je heeft afgesproken maar in principe gaat dit (naar mijn beste weten) vanzelf weer over en kun je er gewoon mee blijven sporten/paardrijden... je kunt er alleen wel gedurende een hele tijd last van blijven houden.

Heel veel sterkte!!

Elixir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 18:04

Ik heb ook altijd pijn aan mijn kniejen, maar is doordat ik ze kapot gevoetbald heb , door o.a. te voetballen met pijn en ondertussen de groei hebben... En ja doorvoetballen wanneer ik gekwetst ben.. Dusja, heb er ook altijd last van (had beter gewoon ff gerust als ik gekwetst was ofzo.. want nu kan ik geen enkele sport meer doen zonder pijn, ja paardrijden valt wel goed mee maar soms als ik heel erg veel been moet geven (de hele les door) dan heb ik ook pijn aan mijn kniejen..) Vanaf dat ik nu moet lopen, doet het pijn..

Limitless

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 19:06

heb het al een week niet meer gehad