Als ik jou verhaal hoor denk ik.. dat je alleen maar ongelukkig wordt als je sex met hem blijft hebben. Jij wilt duidelijk meer van hem.. en ik denk dat jij het gevoel hebt dat als je hiermee doorgaat dat het misschien wel keer weer goed komt tussen jullie.
Ik zou toch eens duidelijk over hebben.. snap best dat je hem niet kwijt wilt, maar straks gebruikt hij je alleen nog daarvoor .. en wat als hij over tijdje meisje vind waar hij wel echte en relatie mee wil? Dan zit jij alsnog alleen!
Ik zou heel goed nadenken of jij dit zo aankan.. en of dit is wat je wilt.
Verder denk ik dat sex met je ex niet verkeerd is.. als je het zelf wilt en idd je duidelijk van elkaar weet hoe het zit. Mijn ex wil ook nog steeds.. maar zit gelukkig ver weg (buitenland) haha.. anders had ik wel moeilijk gekregen.. Maar november komt ie terug naar NL.. dus zie het dan wel hahaha!
Als je allebei een beetje opgeg**ld bent, waarom dan niet? Als je een rot-ex hebt, nee dan zou ik het niet doen, maar anders..
Ik DEED dat wel met een jongen.. We hebben geen officiele verkering gehad maar zo voelde het eigenlijk in het begin wel.. Toen groeide het uit naar sex-partner.. Waarom ik dat ooit heb gedaan weet ik niet Zullen wel behoeftes geweest zijn.. Ik heb nu een vriend dus voor mij even geen sex met je ex
Tsja.. voorgoed afsluiten is moeilijker dan je denkt af en toe.
klopt en ik zag het dan een soort van als afbouwen zeg maar. nu is het afgesloten en we weten beide dat het zo beter is. Hoewel dromen hoe het was en kon zijn natuurlijk niet direct over is.