Zelfmoordpoging van moeder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:29

Gaat alles een beetje met je? Denk ook goed om jezelf hoor, de klap komt vaak pas achteraf, ik spreek uit ervaring

Hopelijk komt alles goed met haar

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:35

Jeetje wat erg zeg! Heel veel sterkte, en idd wat anderen ook al zeggen, blijf goed voor jezelf zorgen!

xxmarloes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:43

ooh.. wat erg! Heel veel sterkte!! Echt heel veel sterkte! echt een rot situatie:( Maar positief blijven proberen te denken en goed voor jezelf blijven zorgen!

Taartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 18:46

Bi je weet dat je altijd bij mij en tien terecht kan he ook al bel je me midden in de nacht wakker !
schrok wel hoor toen je het zei vanmiddag!

Koss_Binky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 19:31

Dank jullie wel voor al jullie steun.
Ik ben net bij haar geweest, maar het gaat nog niet echt goed met haar. Ze moet tot morgen blijven en dan mag ze weer naar huis toe. Wat ik erg raar vind, want ik vroeg aan haar wat er verder ging gebeuren, maar ze mag dus gwn naar huis toe, en verder moet ze op gesprek blijven bij Parnassia. Dit vind ik dus erg vreemd, het lijkt mij dat er veel meer in gang gezet moet worden. Ik ga daar morgen toch nog eerst naar vragen.
Het gaat nu wel weer wat beter met me, maar ik snap nog steeds niet dat ze ons zomaar achter kon laten. Althans poging tot.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:43

In mijn ogen hebben jullie hierdoor ook hulp nodig. Vraag daar naar in het ziekenhuis en ga ook even bij je huisdokter langs. Zoiets heeft nou eenmaal een enorme impact op je. Het klinkt misschien hard maar wees super egoïstisch en denk vooral aan je zelf!!!

En wat je moeder betreft: misschien heeft ze wel een intensieve behandeling geweigerd en dan kan het ziekenhuis ook weinig doen hè.

Meis alle sterkte die maar mogelijk is want dat zul je nodig hebben. Je moeder is er nog lang niet.