Urielle schreef:Cool dat jullie gewoon durven te vertellenZoveel views en zo weinig reacties was best ontmoedigend
Ik vind ze leuk, jullie maken mijn ochtend met vastgeplakte onderbroek weer goed
????????? vastgeplakje onderbroek???????????
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Cool dat jullie gewoon durven te vertellenZoveel views en zo weinig reacties was best ontmoedigend
Ik vind ze leuk, jullie maken mijn ochtend met vastgeplakte onderbroek weer goed
Mieke_Lotte schreef:haha, wat een leuk topic, en zo herkenbaar
-ook ik ken het harsprobleem! Na het harsen van mijn bikinilijn had ik in die 'vouw' (waar je been begint zeg maar) een flinke bloeduitstorting. En alsof dat nog niet genoeg was had ik ook overal hars zitten wat ik er niet meer afkreeg.
- Ik had een pony en die zou ik wel eens even zelf bijknippen (hoe moelijk kan dat zijn??) dus ik had mijn haar natgemaakt, en met de schaar en netjes een stuk afgeknipt. Niet bij nagedacht dat als je haren weer droog zijn die pony een stuk korter is!! Ik heb echt weken voor schut gelopen met een te korte pony.
- En inderdaad, met scheren een stuk vel meenemen en dan toch een rokje aan willen. En dan aan iedereen uit moeten leggen hoe je aan die wond op je been komt...
- een vriendin van mij wilde haar blonde haar een tint lichter hebben .Wij bij de drogist zo'n doe-het-zelf-pakket gehaald en ik zou haar wel verven. Na een half uurtje verf eruit gespoeld...had ze echt geel haar!! Ze is daarna ook naar de kapper gemoeten om het nog een beetje goed te krijgen.
- mijn moeder liet haar haar blonderen bij de kapper. Je krijgt dat zo'n blauwachtig papje op je hoofd. Nadat het papje was uitgespoeld bleek haar hele haar zo blauw te zijn!! Dit is wel nog goed gekomen.
japs schreef:Urielle schreef:Cool dat jullie gewoon durven te vertellenZoveel views en zo weinig reacties was best ontmoedigend
????????? vastgeplakje onderbroek???????????
orionneke schreef:Ik heb geen blunders, maar als je zo de bevalling op tv ziet en dat oerwoud steeds maar weer bij die vrouwen vroeg ik me af KUN je dan niet meer scheren of WIL je dat niet meer of deden ze het al NOOIT??
Melissatje schreef:Hahahaa
Ik heb zo een speciaal scheer apperaatje voor je wenkbrauwen dus ik zo voor de eerste keer gebruiken scheer ik ze te kort iedereen op school..Haha wat is er gebeurt met je wenkbrauwen..Ik moest een maand wachten voordat ik het weer een beetje bij kon werken..
Urielle schreef:orionneke schreef:Ik heb geen blunders, maar als je zo de bevalling op tv ziet en dat oerwoud steeds maar weer bij die vrouwen vroeg ik me af KUN je dan niet meer scheren of WIL je dat niet meer of deden ze het al NOOIT??
Heel eerlijk gezegd: het is zo'n kl*te karwei als je niet meer kunt zien wat je doet en echt veel eer van je werk heb je ook niet met al die vergeten stukken () dus hoewel ik het normaal om de dag netjes wegschoor, doe ik het nu alleen voor de controle bij de gyn. Nou ja, vanaf nu vriend dus
Maar ik ben pas op de helft dus ik weet niet hoe het gaat als je nog verder bent!
Maar als ik voorweeen krijg ga ik eerst alles laten scheren, voeten pedicuren, nagels lakken etc. want ik moet er niet aan denken om met harige benen, een bushbush op mijn doos en eeltige poten in volle glorie op een bed te liggen