Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsiie schreef:ik moet idd 3 keer op de vriezer/koelkast duwen tot ie echt dicht zit, erg irritant..
ennehm, idd tellen.. ik moet ALLES tellen..
en alles moet symmetrisch, als ik me links krab, moet ik me rechts op hetzelfde plekje krabben (en nu ik het vertel, klinkt het wel héél erg dom) en tsjaaa.. heb vast nog wel meer
ponyzotje schreef:Ilsiie schreef:
ik moet idd 3 keer op de vriezer/koelkast duwen tot ie echt dicht zit, erg irritant..
ennehm, idd tellen.. ik moet ALLES tellen..
en alles moet symmetrisch, als ik me links krab, moet ik me rechts op hetzelfde plekje krabben (en nu ik het vertel, klinkt het wel héél erg dom ) en tsjaaa.. heb vast nog wel meer
bij bijlezen herken ik dit ZOOO sterk!!! Net daar krabben, of als ik met mijn voet draai, net zoveel draaien in de andere richting, en als dat geen perfecte cirkel is moet de afwijking weer gecompenseerd worden in de volgende cirkel en dat is zoooo'n lastig precisiewerk, en dan probeer je op te letten met wat je bezig bent en dat lukt langs geen kanten...
Vroeger moest ik ook ALLES tellen en het aantal snoepjes dat ik nam enzo (dit heb ik nu nog bv met m&m's die moeten echt geteld en het moet een getal zijn dat je door zoveel en zoveel kan delen en als het niet klopt is de rest voor de hond ).
Vroeger was het erger dan nu dus zal ik er wel uitgroeien, geloof ik
cindysponys schreef:Mobiel in mijn ene broekzak en sleutels in mijn andere broekzak. Ik ben allebei al eens kwijtgeraakt, dus nu controleer ik het altijd.