Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxx schreef:Kimberley77 schreef:Haarlemmerbruin werkt ontzettend goed. Helaas kan ik het al jaren niet meer vinden, maar ik werd er echt ontzettend bruin van.
ik denk dat jij 'pigge-bruin' bedoeld, en dat kan je kopen bij van der pigge in haarlem.
Kimberley77 schreef:Ah dat zal m best eens kunnen zijn, die fles waar ik het over had is nl al zeker 12 jaar geleden en mss is die naam veranderd of het kan zijn dat ik de naam Haarlemmerbruin zo onthouden heb omdat iedereen het zo noemde, was destijds erg bekend spul
Dank je, ga eens iemand ronselen die in Haarlem woont en een flesje voor me mee kan nemen
Marye78 schreef:Kimberley77 schreef:Ah dat zal m best eens kunnen zijn, die fles waar ik het over had is nl al zeker 12 jaar geleden en mss is die naam veranderd of het kan zijn dat ik de naam Haarlemmerbruin zo onthouden heb omdat iedereen het zo noemde, was destijds erg bekend spul
Dank je, ga eens iemand ronselen die in Haarlem woont en een flesje voor me mee kan nemen
nou ik kan me ook nog een flesje Haarlemmerbruin herinneren hoor, dus het heeft zeker bestaan! misschien is idd tegenwoordig de naam veranderd.
bij mij werkte t trouwens voor geen meterzonnebank kuurtje heeft toch het meest effect bij mij
Roosmarijn schreef:Was het geen Haarlemmerolie?
Citaat:Met Haarlemmer Bruin in 3 uur diepbruin. Wordt vloeibaar in de warmte. Bevat geen beschermingsfactor. Dierproefvrij!EANCODE: 8716378000109
plura schreef:Baby-olie helpt echt wel. Het biedt je geen enkele bescherming, maar je "bakt" er stevig van. Ik gebruik het elke zomer, verbrandt elke zomer maar het resultaat mag er wezen. .
luxx schreef:Kimberley77 schreef:Haarlemmerbruin werkt ontzettend goed. Helaas kan ik het al jaren niet meer vinden, maar ik werd er echt ontzettend bruin van.
ik denk dat jij 'pigge-bruin' bedoeld, en dat kan je kopen bij van der pigge in haarlem.
terorita schreef:haarlemmer bruin kan ik hier nog gewoon kopen
bij de DA drogist.
ziet er altijd zo lekker goor uit, leg het in de zon en het ziet er weer normaal uit
wat ook nog eens goed helpt om lekker bruin te worden
na een paar dagen je huid heel goed scrubben,
met een scrubhandschoen en body srcub
je scrubt alle dode huidcellen weg,
daarna gaat het nog harder,
op vakantie zit dit standaard in mijn koffer en 1 keer in de week scrub ik mijn hele lichaam
ginger18 schreef:knightloekie schreef:Je hebt er natuurlijke pillen voor... Kun je bij de drogist kopen. Met extra vitamine .. (die ook in worteltjes zitten) zodat je sneller pigment aanmaaktDan wordt je ook dieper bruin en blijf je dus ook veel langer bruin
Hoe heten deze pillen en word je er niet oranje van, want dat denkt mijn moeder.
Kieffertje schreef:Ik zou in ieder geval gewoon met een (vrij) hoge beschermingsfactor de zon ingaan, minstens 15. Je kunt veel beter een nepbruiner nemen. Je wordt wel bruin en het is een stuk minder schadelijk. En dan niet denken van 'ja, maar dan ben ik niet écht bruin,' want niemand ziet het verschil