Dus veel anders dan accepteren zoals je eruit ziet kan je eigelijk niet doen. Gezond en op gezette tijden kan ook helpen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juultj schreef:Dus veel anders dan accepteren zoals je eruit ziet kan je eigelijk niet doen.
jezelf accepteren zoals je bent, hoe dik of hoe dun je ook bent. of je groot of klein bent. misschien is dat het belangrijkste met aankomen. als je er veel zorgen over maakt (misschien ook wel beetje stress) zal je sneller gewicht kwijtraken en in jouw geval misschien dus ook weinig tot niets aankomen. maak je geen zorgen en neem jezelf zoals het is. het is moeilijk. ik weet het. ik ben ook precies zo geweest, kon eten wat ik wilde, maar aankomen ho maar. ben erg veel gepest op school, basisschool en middelbare school. ben nu een paar jaartjes ouder en hoe het komt weet ik niet, maar de kilo's zijn eraan gekomen +) het belangrijkste is eigenlijk dat je jezelf accepteerd en respecteerd en dan komen de kilo's er vanzelf
Billy schreef:Je bent 12 joh, dat komt vanzelf goed. Je lijf is nu aan het groeien en heeft heel veel voedingsstoffen nodig.
Als je in de lengte uitgegroeid bent, komt dat gewicht vanzelf wel goed. Je lijf kan niet alles tegelijk
Ik ga het meeste met jongere kinderen om (zeg 14) en die wegen allemaal tussen de 48 en 50 kilo of meer..
. Genee schreef:Oh ik zie dat je 12 ben: MAAK JE GEEN ZORGEN. In de puberteit kom je echt wel aan. je zal waarschijnlijk niet dik worden, maar vormen krijgen en zo'n 10 kilo aankomen. Dus in dat geval helemaal geen zorgen maken
Gelukkig bestaan er riemen.