duimen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 01:09

nee idd , het is een verslaving, net als roken, je komt er gewoon ontzettend moeilijk vanaf en je wilt er elke keer weer aan beginnnen. ik duim wel liever dan dat ik rook hoor

Equidea

Re: duimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 01:24

Heayaaa da heb ik dus ook, ben 15

Ik schaam me er dus totaal niet voor, als ik het zomaar doe (niet inde gaten heb) en iemand staart me aan ga ik gewoon terug kijken

Of als iemand een stomme opmerking maakt zeg ik gewoon, alsof jij wel perfect bent.

Niemand die erover begint hoor
(maarja ik ga nog in een kippenpak naar school (bwv) en dan schaam ik me nog niet)

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 09:32

Ik heb vroeger ook heel lang geduimd. Ik heb het afgeleerd toen ik een soort van beugeltje kreeg [Volgens mij was dat tegen het duimen, maar weet niet meer zeker] 'dr zat een ringetje aan dat zegmaar nog uit je mond kwam. En daar deed ik dan m'n duim doorheen, zodat ik hem toch érgens kwijt kon. Daarna nooit meer geduimd.

Jiske_Nilis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 09:37

MissToseland schreef:
rAdelooss schreef:
ik heb er nu een pleister om gedaan en ga vanacht proberen een sok oid erom heen te doen.
maar ben bang dat als ik dalijk een vriend heb en hij blijft slapen hij erachter komt.

Hij moet je maar accepteren zoals je bent
ik slaapnog steeds met een knuffel waar ik niet zonder kan slapen, en mijn vriend heeft daar geen problemen mee!
Als iemand echt van je houdt gaat ie je daarom heus niet verlaten

idd mee eens!

ikkie1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 11:39

Ik ben 15 en duim ook nog alleen 'snachts dan. Doe het uit mezelf als ik slaap. Slaap trouwens ook nog met knuffel

xx_Merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 12:24

Citaat:
nee idd , het is een verslaving, net als roken, je komt er gewoon ontzettend moeilijk vanaf en je wilt er elke keer weer aan beginnnen. ik duim wel liever dan dat ik rook hoor

Duimen is toch niet echt een verslaving Het is wel een gewenning ik heb het vroeger ook gedaan met mijn middelvinger en wijsvinger afwisselend .. Ik ben toen op het gegeven moment gestopt ook met van dat spul er op smeren enzo en de handen onder mn kussen doen werkt ook goed!
En wantjes aan doen dan kan het niet meer

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 00:54

ik ken iemand die is 24 die duimt nog gewoon met een zakdoek in haar hand.

je hoeft je er nie voor te schamen hoor. er zijn er zoveel die dat doen.

Carolinef

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 15:49

ik kom net van de logopediste af met mijn zoontje van 4, hij duimt heftig en daardoor is zijn tong niet zo gespierd en flexibel als ie moet zijn om goed te articuleren dus daar moeten we nu oefeningen voor gaan doen, maar verbieden doe ik t niet, hij voelt zich er duidelijk prettig bij en dat is t voornaamste