Ontharingscreme Veet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 21:27

Ik vind ze wel fijn.
Nooit ergens last van gehad.

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:35

ik heb de was strips gebruikt, hielp ook redelijk, maar nam helaas niet alle haartjes mee, wel genoeg , en deed een beetje pijn, maar was te verdragen. en de haartje bleven wel een dag of 3 weg

Verder heb ik ook een paar cremes van geprobeerd, maar ik weet niet meer wat de resultaten waren (is namelijk een tijdje geleden)

tegenwoordig scheer ik gewoon met mijn Venus en daar worden mijn benen erg glad van

Ik wil graag die nieuwe van Veet proberen, opsmeren, douchen (hij blijft dan zitten) en dan eraf smeren, lijkt me ideaal

Mias

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 23:49

die nieuwe wil ik ook wel proberen.

ik heb dit spul ook wel eerder gebruikt maar er bleven ook allemaal haren nog zitten.

als ik last heb van jeuk op bepaalde plekker (ben ergens alergisch voor) gebruik ik meestal uienzalf. dat helpt erg goed tegen de jeuk.

Phrono

Re: Ontharingscreme Veet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 10:25

Waardeloos idd. Ik had het ook een keer gekocht voor vakantie, leek me wel handig. Nouuu mijn benen gloeiden en jeukten wel 2 dagen, bah. Ik was ook zo dom om het niet even te testen op een klein stukje.

ushi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:48

Ik vind het echt super spul! Je hebt verschillende soorten, cremes, mouse enz. En ook met verschillende dingen erin, voor gevoelige huid enzo.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 14:35

Ik gebruik ook creme van Veet. Die groene met Aloë Vera! Maar je moet er ook niets opsmeren... de eerste 12 tot 24 uur niet. Dan heb je ook nergens last van. En ik doe het bv in de winter niet en in de zomer ook niet té vaak want dan neemt de werking wel wat af. Als ik het nou zou doen zou ik 1 tot 2 weken glad zijn. Hoe vaker je het gebruikt hoe korter het werkt, is mijn ervaring.

romatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 19:57

Heb het 1 keer gebruikt maar nooit meer!!! Wat een jeukend en branderig gevoel, dacht dat mn benen eraf zouden fikken..

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 23:03

romatjuh schreef:
Heb het 1 keer gebruikt maar nooit meer!!! Wat een jeukend en branderig gevoel, dacht dat mn benen eraf zouden fikken..

Tja je kan er tegen of je kan er niet tegen...

Gelukkig kan ik tegen

Koss_Binky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 23:30

Ik gebruik het ook, ook ie groene, en het werkt eigenlijk heel erg goed.

Jiske_Nilis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 23:38

ik gebruikte het 2 jaar geleden ofzo alweer, vond het toen wel fijn spul, werd lekker glad! Maar ben er nu te ongeduldig voor geworden..

Nanak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 17:07

ik gebruik het nu al een hele tijd...in de winter alleen als ik ga zwemmen ofzo, en in de zomer 1 keer in de 2 weken...vind het echt superspul
heb nu die nieuwe die je tijdens het douchen kunt gebruiken, en die vind ik enorm handig! ik vergeet alleen meestal een horloge mee naar de badkamer te nemen voor de tijd...en dan word ik ongeduldig, maar als ik dan na een tijdje een klein stukje probeer en het gaat er nog niet makkelijk af dan wacht ik nog een tijdje...gaat het er wel makkelijk af dan zijn de 4 minuten dus om

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 19:46

Ik gebruik deze wel eens:
Afbeelding
Het gaat op zich wel goed, maar ik vind het altijd zo lang wachten en ik krijg het nooit gelijkmatig verdeeld (gebruik het alleen op mn benen) en er blijven altijd wel wat haartjes achter. Voor de rest scheer ik gewoon.
Oja, en de haartjes komen best snel terug (twee dagen oid)

HannaBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 19:47

bij mij werkt het niet zo goed.. ik moet idd ook heel lang wachten voordat de haren een beetje los gaan laten, en tegen de tijd dat ze dat zoen gaat mijn huid al helemaal prikken en jeuken.. maar scharen vind ik ook niet zo'n succes.. daar krijg ik allemaal rode bultjes van...

Srtha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 19:55

Ik vind het ook geen goed spul maar de haren blijven wel langer weg vind ik maar het je moet het wel lang op lkaten zitten:@

joke20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:07

Je heb nu ook dat je het in 3 min kan doen, de inwerktijd dan.

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:10

Kieffer schreef:
Hoe lang is het effect eigelijk zichtbaar? Kan uik over 3 dagen weer beginnen of blijft het nog wel een weekje zo? (wat eigelijk te mooi om waar te zijn is, maar wie had ooit gedacht dat de spaarlamp uitgevonden zou worden, ook een wonder!)

Na 1 dag kun je alweer. Tenminste als je geen stoppels wil.

Het verwijdert je haren niet maar breekt ze af.

In 1 woord, waardeloos spul!

beau_diva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 11:32

1 je maakt je benen goed schoon
2 je smeert het op je benen
3 laat het zolang erop zitten als op de verpakking staat
4 haalt het er met een spatel er weer vanaf, wel druk geven want als je het er "aaiend" afhaalt heeft het geen nut.
5 je spoelt je benen weet heeel goed af, desnoods met zeep (wel zeep die niet gaat irriteren)
6 klaar ben je..

het is chemische troep, het "lost" het haartje op, dus wat denk je wat het met je huid doet..
de ontharingscreme zelf ruikt niet supervies, maar er komt een luchtje vrij als je haartjes aan het oplossen zijn en dát stinkt zo erg.
dus een ontharingscreme die tijdens het "ontharen" lekker ruikt bestaat niet.

en op je allergische reactie kan je niks doen. je zou je benen nog een keer goed kunnen afspoelen met lauw water.
en inpoederen met wat talkpoeder.
en geen trakke broek aantrekken, en als het aanhoud ff de huisarts bellen.

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 13:26

Ik heb het ook wel eens gebruikt, vind het opzich wel goed het word er heel glad van!
Het stinkt wel , misschien moet je het wat minder lang laten zitten? En daarna goed insmeren.
Ik zou niet weten wat je fout hebt gedaan eigenlijk
Maar gewoon scheren vind ik toch wel veel makkelijker, en minder gepruts.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:02

oh nee, ik vond het de eerste keer ook toppie, en de tweede keer mwa, en de derde keer: huh er is niets af, en de vierde keer ook niet en toen heb ik het niet meer gebruikt..

nee ik vind het niet zo goed spul, geef mij maar scheerschuim van mijn broer of vader een scheermesje en klaar is kees

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 03:09

Veet gebruik ik nooit meer.

Mijn zusje en ik kunnen er allebei niet tegen. Mijn benen gaan helemaal jeuken en krijg rode bultjes als ik het gebruik.

en het stinkt ook nog eens..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 15:41

Vind het geweldig spul! Ik gebruik het sinds een tijdje en ik zweer erbij. Nergens last van, alleen supergladde huid. Het engiste nadeel is dat het een beetje stinkt maar dat los je op door het badkamerraam open te doen.

FrankavdT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 16:41

Ik vind het ook wel goed spul. Je benen worden er supermooi glad van. Van epileren krijg je vaak van die rode puntjes en dat heb ik met ontharingscreme helemaal niet. Ik vind het ook niet erg stinken, maar lekker ook weer niet. Achja, elke vorm van ontharen heeft voordelen en nadelen.

Mzz_emmatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 18:53

ik ken het spul niet, maar wat kost het eigenlijk?
En waar kopen jullie het..?
die jeuk ken ik wel, maar ik heb het altijd met scheren.
Hopen dat dit minder jeukt..!
Ik heb nu venus devine, en heb die jeuk echt altijd,
ik krab soms zelfs mijn benen open..