Wie kan mij meer vertellen over permanenten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tinkerabc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 11:19

Mijn haar is zó stijl, dat een permanent niet eens 'pakt'. Ik heb heel wat jaartjes geleden permanent gehad, maar ik had gewoon nog een paar steile plukken er tussen zitten.
Ik zou inderdaad even bij de kapper informeren, wat de mogelijkheden zijn. Volgens mij zijn de prijzen ook best hoog. Als ik soms hoor wat mensen moeten afrekenen bij de kapper... (ik ben ook niets gewend hoor, mijn zus knipt al jaren mijn haar, zij is kapster)

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 14:33

Zijn er hier ook mensen met krullend haar (van nature dus), die permanent hebben laten zetten om hun krullen te verfraaien? Ik heb hele zware dikke pijpenkrullen, maar zou graag een tijdje van die leuke springerige krullen hebben.

Marja1988

Re: Wie kan mij meer vertellen over permanenten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 20:08

cisslevy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:24

ik had 3 jr geleden ook een permanentje..

maar in het begin zat het erg mooi, maar na een aantal maanden begon het te pluizen.
(mijn haar is van zichzelf al beetje pluizig), en het werd steeds erger. mijn permanent moest er echt uit groeien, heel lelijk op het laatst. bovenkant steil, onderkant krullen

mijn permanent zakte niet uit, en je kan gewoon iedere dag je haar wassen hoor, maar als je droog gepermanent haar borstelen heb je kans dat het pluizig bol gaat staan, dus met een grove kam is dan beter.

en ik deed iedere dag klein beetje haar olie in me haar,
van Kérastase oléo-relax wel duur, maar superfein spul, en nooit op je hoofdhuid smeren hé.. krijg je zo'n vette kop van (en dat vind ik zelf erg ranzig).

wreckh

Re: Wie kan mij meer vertellen over permanenten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 09:26

Iedere keer als ik een foto zie wil ik het nog liever. Wat een mooie krullen.

Ik ga vanmiddag naar Emmen. Ik zal maar is even navraag gaan doen bij een kapper.

luna1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 10:03

ik wil het ook weer heel graag ik heb het 1 keer gehad en dat is me wel bevallen.
ik ga denk ik ook maar weer eens informeren hoe en wat..
ik vind het een leuk topic en inderdaad hoe meer ik van die fotos zie hoe liever ik het ook wil hahhaha.
ik blijf dit topic in ieder geval volgen.

gr gemma

BillyJean

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 10:13

Ik heb al zo'n 25 jaar permanent. Tip: ga naar een goede kapper, bespaar niet op een permanent. Ik heb van nature supersteil haar dus bij mij is het een hele klus om knap permanent erin te krijgen.
Ik heb nu een goede kapper, wel duur, zo'n 80 euro voor half lang haar, maar ik ben er al jaren tevreden over.
Ik was en fohn het om de dag, kan het zovaak als ik wil borstelen en het pluist absoluut niet.
Ik heb een gemiddelde krul, te grof zakt bij mij uit.
Ik ga om de 3 maanden naar de kapper voor een nieuw permanent en tussendoor laat ik het een keer knippen en kleuren.

Marja1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 11:15

bij mij zou het permanenten en knippen bij de kapper over de 100 euro hebben gekost.

Maar mijn vriendin heeft t voor veel minder gedaan, anders vond ik het ook teveel geld om je haar ff op te pimpen

PartoutZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 12:22

wreckh schreef:
Wow, wat een mooi permanent heeft je zus Nassie. Dat is ook wat ik wil.

Dankje
Dat is dus mijn bos met krullen.
Op de foto krulde het alweer een stuk minder dan het deed
Ik was er ook erg blij mee, alleen word je haar er niet beter op..
En zeker niet als het niet snel en makkelijk pakt..
Ik heb heel lang moeten zitten bij de kapper voor het goed pakte..
Alleen heb ik daardoor op sommige plekken heeeeel kort haar..
Het zijn kleine plukjes die niet echt opvallen, maar ik ben er minder blij mee..
Ook word je haar een stuk droger, maar dat is normaal.
Ik vond het leuk om het een keertje te doen en te hebben, maar zou het niet zo snel nog een keer doen