Zoenprobleem, Help !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maya1990

Re: Zoenprobleem, Help !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:32

hihi Lecy tinker: daar is eten voor

Mijn advies: gewoon doen en niet denken! t gebeurd vanzelf, geloof me
X

Meryl_S

Re: Zoenprobleem, Help !

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:34

Ik kan gewoon slikken als ik zoen
Ik weet niet of dat normaal is..
Maar schaam je er niet voor, jij kan daar ook niets aan doen

LecyTinker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:40

denk ook niet dat het een speeksel probleem is... is gewoon een bepaalde techniek onder de knie krijgen die voor jou werkt. Iedereen zoent op een andere manier en dat maakt je uniek. Ik heb jongens gezoent die echt heel goed waren maar het gewoon niet deden voor mij en omgekeerd. Dus wat dat betreft denk ik dat het allemaal te maken heeft met het juiste moment, de juiste persoon en het juiste gevoel en dan kan je je ontspannen.
Ik heb namelijk het idee dat je iets te krampachtig probeerd het juist te doen en dan gaat het fout. Relax en geniet ervan. Probeer er geen race van te maken en met je tong rondjes te draaien als een gek, want dan vergeet je het beste gedeelte en dat is genieten. Net wil ook niet zeggen dat als je aan het tongzoenen bent dat hij bepaald wanneer je begint en wanneer je stopt. Als jij moet slikken dan stop je gewoon en kijk je m even lief aan. Op die manier heeft hij niet eens door dat je even moet slikken. En op die manier kan je het ook leuk en spannend houden. Vergeet niet dat zoenen leuk moet zijn, het moet geen zware opgave zijn, daar is een huwelijk voor... Enjoy the ride!

loveluuk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:11

Woogy schreef:
al moet ik zeggen...dat als je vrij vaak wordt benadert door diverse jongens en met ze allemaal zou moeten zoenen...oh bah bacterie fabriek!

Volgens mij juist wel goed voor je weerstand

Ik denk dat je er niet te veel zorgen over moet maken, het gaat gewoon vanzelf! En oefening baart kunst!

Yessy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:00

Nadeel voor vrouwen maar voordeel in jouw geval is ook trouwens dat mannen groter zijn dan vrouwen meestal, dus je leunt iets achterover (ofwel heel veel, ik moet weer zonodig iemand vinden die 25 cm groter is dan ik ofzo ), dan stik je er hooguit zelf in, maar zij zullen er geen last van hebben

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:49

werelds topic dit

denk dat de beste tips al gegeven zijn

ennuhhh niet vergeten te genieten , helder blijven denken

(weet nog dat ik mijn eerste zoen kreeg ik ff de hele wereld om mij heen vergat )

Pannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:54

Yessy schreef:
Nadeel voor vrouwen maar voordeel in jouw geval is ook trouwens dat mannen groter zijn dan vrouwen meestal, dus je leunt iets achterover (ofwel heel veel, ik moet weer zonodig iemand vinden die 25 cm groter is dan ik ofzo ), dan stik je er hooguit zelf in, maar zij zullen er geen last van hebben

haha das idd ook heel erg handig! ben blij dat k geen last heb van dit "probleem" want ben zelf al 1.85 dus zo veel grotere jongens zijn er niet...en dan moeten ze nog eens leuk zijn ook!

Sirius_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 19:59

Ik heb er alleen last van als ik bovenop mijn vriend lig. Meestal draai ik dan om (Lukt niet altijd met een grote beer van bijna 100 kilo )
Maar mijn vriend vind dit alleen maar opwindend. Andersom ook, aan zijn hoeveelheid speeksel kan ik merken hoe opgewonden hij is

Maar verder, ik ben 2 koppen kleiner als mijn vent dus dan merkt hij er niks van

marliisJJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:07

Ik ben zo bang dat ik alles verkeerd doe dat ik niet durf te zoenen.*schaamt zich*

Caitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:21

zo'n 'scheitluis' ben ik ook, ik durf niet
maar ja... kan eigenlijk pas wanneer ik iemand vind om mee te zoenen. Eerst maar eens op zoek dan haha, anders gaat het ook zo moeilijk;)

Sirius_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:35

Ik heb ook wasmachine ervaringen met mijn vorige vriendjes. Dacht dat het aan mijzelf lag. Ik heb trouwens 3 weken gewacht voor ik met mijn huidige vriend wilde zoenen, misschien zelfs langer. Ik tong trouwens zelden met hem. Meer als cadeautje Om de zoveel romantische periodes
Hij mist t niet, vindt t zonder tong ook wel lekker (Maar met tong is een genot voor m )

marliisJJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 21:15

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:13

LZP --> MW

marliisJJ, reacties met alleen smileys zijn niet toegestaan

Emilia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:25

John_1983 schreef:
loveluuk schreef:
ik denk dat slikken de enigste oplossing is. misschien kan je erop trainen met een lolly ofzow...

Dan kun je ook meer dingen trainen.

Sorry floepte eruit

Geen idee hoe je dat moet oplossen. ff slikken lijkt me het enigste. Succes.

Fuzza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 11:43

Tjaah het enige wat ik kan zeggen: Oefening baart kunst

Maya1990

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 11:46

AjTjUh schreef:
Tjaah het enige wat ik kan zeggen: Oefening baart kunst

idd helemaal mee eens! alles moet je leren