xxxcatjuxxx schreef:en dat met dat ultra violette lampje dan zou dat werkenheeft iemand ervaring?
Dat resultaat is wel heel erg wit, witter als een gel, maar wél schadelijker!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxcatjuxxx schreef:en dat met dat ultra violette lampje dan zou dat werkenheeft iemand ervaring?
janderegelaa schreef:@annieboef, je moet je kennis even updaten.
Je kunt je tanden zo wit bleken als je zelf maar wilt, afhankelijk van de kleur van je tanden. Geeltinten worden het mooist, grijstinten is moeilijker. Ik heb zelf nu B-0 en dat is witter dan babytanden.
het is niet je tandvlees wat gevoelig wordt maar je tandhalzen. Waterstofperoxyde mag nooit op tandvlees want dat tast het aan en daarom krijg je bij een goed systeem een rubberdam ( vloeibaar rubber ) op je tandvlees.
Bleken gebeurd aan de binnenkant van je tanden dus als je rookt of wijn drinkt of iets anders dat aanslag geeft dan zit dat aan de buitenkant en dat polijst de mondhygienist er zo weer vanaf.
In principe is de gebleekte kleur voor altijd alleen als mensen ouder worden verkleurd ook hun gebit dus dan moet je even een touch up doen maar dat is geen hele behandeling.
Als je van jezelf donkere tanden hebt wordt dat met polijsten niet lichter want zoals al gezegd bleken gaat niet om de buitenkant maar om de binnenkant.
@jenn18: zie boven
@YvonnieJ: Tussen de 300 en 400 euro
@Miemserik: whitening pasta werkt niet
@Beau-Diva: voordat je gaat bleken moeten je tanden goed schoongemaakt zijn want aanslag bleekt niet mee.
Roosmarijn schreef:Waar kun je je laten Zoom-en dan in Nederland want ik heb met Google niets kunnen vinden.
Sizzy schreef:LZP --> MW
ShadowFax schreef:Je kunt ook thuisbleken... dan maakt de tandarts/mondhygienist een individuele bleeklepel... die past dus precies om jou tanden heen en zorgt ervoor dat het tandvlees niet in aanraking komt met de gel.
Miemserik schreef:Mijne zijn redelijk wit maar dat komt omdat ik whitening(hoe je het ook schrijft) tampasta gebruik