Iemand ervaring met herbalife?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 12:12

Esmeralda schreef:
waarom lopen er dan toch nog te dikke mensen rond!!

Omdat het duur is.. en je moet nog steeds niet snaaien tussendoor... denk ik..

pioade

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 18:48

Ik ben er in totaal 10 kg mee afgevallen (niet allemaal in één keer). Het werkt MAAR het is heel belangrijk om je levenstijl aan te passen. Als je als je stopt met herbalife zo verder gaat leven als voor dat je ermee begon, kom je inderdaad zo weer kilo's aan. Ik voelde me er wel fitter door en het hongergevoel viel ook heel erg mee, je lijf moet er even wennen is mijn ervaring. Veel bewegen is belangrijk en veel water drinken ook. En niet snoepen tussendoor!! Als ik honger kreeg at ik een appel of een kiwi. Dat het zo duur is heeft ook wel een klein voordeel... je denkt wel 3 keer na voor je gaat snoepen...

Veel succes!!

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 09:59

pioade schreef:
Ik ben er in totaal 10 kg mee afgevallen (niet allemaal in één keer). Het werkt MAAR het is heel belangrijk om je levenstijl aan te passen. Als je als je stopt met herbalife zo verder gaat leven als voor dat je ermee begon, kom je inderdaad zo weer kilo's aan. Ik voelde me er wel fitter door en het hongergevoel viel ook heel erg mee, je lijf moet er even wennen is mijn ervaring. Veel bewegen is belangrijk en veel water drinken ook. En niet snoepen tussendoor!! Als ik honger kreeg at ik een appel of een kiwi. Dat het zo duur is heeft ook wel een klein voordeel... je denkt wel 3 keer na voor je gaat snoepen...

Veel succes!!

Maar tis prijzig, maar je bespaart in principe wel op je normale eten.
En leefgewoonten aanpassen moet zoiezo..
Ben niet van plan daarna gewoon vrolijk emzelf vol te proppen..

Ik denk dat ik het gewoon eens probeer.. eerst informeren hoe duur het nou daadwerkelijk is..

Kimnor

Re: Iemand ervaring met herbalife?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 11:30

Hoi

Hier nog iemand die er ervaring mee heeft.
Ik ben er destijds 24 kilo mee afgevallen. Als je echt je aan de regeltjes houdt, dan kom je er wel. Je hebt wel eens momenten dat je stilstaat, maar juist dan moet je volhouden.. Op een gegeven moment ga je weer gewicht verliezen.

Belangrijk is dat je zeer zeker niet snoept tussen door, minstens 2 liter water drinkt ( wat bij elk dieet wel hoort ) en dat je geen honger gaat lijden. Mocht je honger krijgen, eet dan gewoon een stuk fruit tussen door, natuurlijk geen banaan of druiven of dat soort fruit, maar een appel of sinaasappel mag altijd. Maar niet meer dan 2 stuks per dag.
Of als je 's avonds op de bank zit en je hebt echt nog steeds honger.. pak dan gewoon een shake met 2 vezeltabletten. Het is niet de bedoeling dat je honger gaat lijden. De eerste week is het gewoon zo dat je er vreselijk aan moet wennen, maar na een week is je lichaam er aan gewend.
Eet gewoon een normaal portie avond eten, overdrijf niet natuurlijk.
En eet gewoon zondags '' normaal''. Lekker ontbijten en blijf gewoon de vezeltabletten gebruiken. Maar ga je niet volproppen, dat spreekt voor zich lijkt me. Ik ben er dus in 1,5 jaar, 24 kilo mee afgevallen.
Als je denkt dat je op het juiste gewicht zit, probeer dan gewoon 1 vaste dag in de week te houden dat je herbalife doet, dan blijf je echt wel op gewicht zolang je niet gaat overdrijven met snoepen en ander spul wat je eet.

Ik werd er ook veel fitter van, veel energie, niet moe te krijgen.
De eerste week was ik wat minder fit, want voelde me een beetje slap, omdat ik soms honger had, maar zoals ik al zei, 1 week is het moeilijk, dan voel je je beter en fitter en energie voor 10!

Je hebt een hele boel soorten tabletten, maar laat je niet al te veel aansmeren hoor, want dan slik je op een gegeven moment wel 16 tabletten op een dag... Zorg dat je de formule 2 hebt, de vezeltabletten, formule 3 cell-u-loss ( maar daar zou ik niet gelijk mee beginnen, waarom dat zo is kan ik je vertellen als je daarin geintresseerd bent ) en de thee is heel goed. Verder heb je nog allerlei troep zoals NRG, groen en witte tabletten, gele tabletten en nog veel meer! Maar dat is echt niet nodig om af te vallen al weten die distributeurs er vaak een leuk verhaaltje van te maken, zij moeten tenslotte ook verkopen, dus neem het ze niet kwalijkt, maar trap er gewoon niet in!

Dus Formule 1, dan heb je een pot shake, aardbei, vanille of chocola.
Chocola raad ik je af, die is echt smerig
Ik heb zelf altijd aardbei of vanille. Die kun je op verschillende manieren aanmaken.
Formule 2 ( vezeltabletten )
En de thee zou ik nemen als ik jou was!
Meer niet!

Ik ben wel weer wat aangekomen, maar dat is helemaal mijn eigen schuld. Ik ben samen gaan wonen, minder tijd, je maakt snel wat makkelijks of haalt wat... Mijn vriend is een snoepkont en lust niet alles, tja je kookt toch iets wat je beide lekker vindt...
En in die tijd heb ik ook best veel gesnoept.. dus eigen schuld

Maar nu ga ik weer beginnen om die kilos er weer af te krijgen en ik ben er dus weer van overtuigd dat het gaat lukken. Omdat het me al eens is gelukt. Mocht je vragen hebben ofzo, over de prijzen, of wat dan ook, pb mij gerust.

Ik weet hoe je goedkoper er aan kunt komen, dus mocht je het niet weten, zie ik je pb wel verschijnen!

Groetjes Linda
Laatst bijgewerkt door Kimnor op 26-04-06 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 11:32

Ontzettend goed spul. Ik neem nog steeds elke dag een shake als ontbijt. Ik ben er echt wel van afgevallen. Maar tis ook ontzettend goed voor de darmflora.

mikolaiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 13:39

ik gebruik het voor mijn huid..alle vitamines zitten erin. als ik het 2 dagen niet neem merk ik het direct dus het helpt wel!

1horsmen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 19:27

hallo ik ben zelf 5 jaar distribituer van herbelife geweest en gebruik het zelf nog dagelijks wat de meest gemaakte fout is dat men geen beglijding krijgt en dat heb je wel nodig ik besteede zelf 1 tot 2 uur per klant per week in het begin en erna kan je dat aanpassen naar de behoefte maar van hem of haar en dan is er ook dat veel mensen blijven snoepen en verkeerde suikers gebruiken en mensen stoppen ook van de eene op de andere dag dat moet je ook niet doen als je meer zou willen weeten kan ik je meschien helpen ik ben nu niet meer acktief met herbelife ivm met mn werk en dat je echt naar mensen moet zoeken en je moet er ook zelf achter staan

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 19:30

ik heb een vriendin die aan de herbalife is, en zij krijgt er heel veel pukkels van, ook niet echt een positief iets lijkt me.......

Rachelle302

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 19:32

Mijn moeder doet er ook aan.. Shakes 's morgens.. Maar mijn moeder doet het niet om af te vallen.. Ze heeft snel hoofdpijn en door die shakes niet meer.. ze voelt zich er gewoon veel lekkerder door..

Enne die reepies zijn heerlijk

1horsmen1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:08

ja is goed spul hoor en allemaal op natuurlijke basis en wat die pukkeltjes aangaat het kan zijn dat ze ergens alergies voor is daarom is die beglijding zo belangrijk

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 11:57

Mijn broer heeft het ook gebruikt en was er ook heel positief over.
Alleen jammer dat het zoveel geld kost.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 12:42

Die thee daar kreeg ik enorme maagpijn van. Dit kreeg ik nog wel eens bij mijn vader want die verkocht die handel. Hij had het aan de "chef" gevraagt hoe dat kon dat ik er maagpijn van kreeg. Het antwoord was dat ik dan ondervoed was. Tuurlijk.

Charlotte89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:16

http://www.fit4you.nu/

Kijk, dit is de site van mijn tante. Zij is distributeur voor Herbalife. Mijn moeder heeft het ook gedaan en zij is er 14 kilo mee afgevallen