DE pil --> pleister??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 12:48

Ik vind het een ideaal ding.
Helaas kan ik hem niet dooringen omdat ik gelijk doorbraakbloedingen krijg. En dit ook aanhoudt tot ik hem eruit haal en dan na mijnongesteldheid is het wel weg. Maar dit had ik ook bij de pil.
Maar verder echt super. Mijn buikpijn is een stuk minder. Hoef er niet elke dag meer aan te denken. Ideaal

X__Hardc0re_

Re: DE pil --> pleister??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 15:42

Ik ben sins kort ook weer met me pil begonne (marvelo)
Maar ik vergeet dat ding echt altijd echt niet goed maar ja.
Die nuvaring hoe krijg je dat ding der ooit weer uit en tijdens de sex?
Heb je der dan geen last van ofzow lijkt me nog al iritand eigelijk.
haha

felicity

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-06 23:58

Je voelt hem alleenmet je vingers zitten (tijdens de sex0. Maar je kan hem er dan ook uithalen mocht je dat prettiger vinden.

Erin doen is iets moelijker als eruit. Als je hem erin wilt doen knijp je hem samen. En duw je hem naar binnen.
Eruit doe je door je vinger in de ring te steken en zo kan je hem eruit trekken.
Is echt heel simpel.
Je voelt hem niet zitten als je beweegt. (ik heb dat bij tampons wel. Dat ik hen altijd voel zitten)

Blend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 01:12

Speedster schreef:
Ik heb een implanon (staafje) in de bovenarm. Houdt 3 jaar en 1 van de bijwerkingen kan zijn dat je niet meer ongesteld wordt (kan overigens geen kwaad). Bij mij is dat dus het geval en ik vind het heerlijk!

Ik heb ook Implanon gehad en heb hem na een jaar uit elende maar laten verwijderen. Was voor mij geen goede keus

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 09:05

Speedster schreef:
Ik heb een implanon (staafje) in de bovenarm. Houdt 3 jaar en 1 van de bijwerkingen kan zijn dat je niet meer ongesteld wordt (kan overigens geen kwaad). Bij mij is dat dus het geval en ik vind het heerlijk!

Deed het niet zeer dan? Dat inbrengen?
Stomme vraag misschien..

Ik wil ook van de pil af, en wel iets anticonceptitie hebben, want wil absoluut niet zwager raken, maar weet niet wat.
Iets met veel minder hormonen als de pil, want vind dit echt troep

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 10:19

Omdat het aantal topics over anticonceptie weer erg groot geworden is wil ik iedereen vragen het centrale topic weer te gebruiken:
viewtopic.php?f=136&t=463831