Ik bijt altijd als ik ergens mee zit.
En soms uit verveling. M'n tanden gaan er af en toe alleen zo zeer van doen.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En soms uit verveling. M'n tanden gaan er af en toe alleen zo zeer van doen..
!
!
!
!
!
(gewoon blijven volhouden). Heb al veel dingen als bytex enzevoort geprobeerd maar niks hielp
. 

heb ik een deal gemaakt met mezelf en ben van de ene op de andere dag gestopt en het stoppen lukt me al ruim 2 jaar. mn beste vriendin bijt ook nagels en die kan er dus ook echt niet mee stoppen. mochten jullie nou DE oplossing vinden, dan laat ik het haar uitproberen
Ik vind het zelf ook zonde en lelijk en alles, maar ik kan er ook echt niet vanaf komen. Heb ook al veel dingen geprobeerd. Wat Yessy zei heeft m'n vader vroeger ook gedaan maar ik ging dan gewoon niet nagelbijten waar m'n vader bij was. Hij is er intussen al lang mee gestopt, want het hielp toch niet. En vroeger pakte mijn moeder altijd de pot pindakaas (wat ik dus echt verschrikkelijk vies vind
) En dat wou ze dan op mijn vingers smeren. Maar dat liet ik dus niet toe
En nepnagels heb ik ook al geprobeerd, maar dat hielp ook niet. Waren gewoon van die plastic dingen van de hema
Waren binnen 2 dagen allemaal al gebroken. En al helemaal met paardrijden gebeurd dat snel. Nou ja, ik hoop dat ik er ooit nog eens mee ga stoppen! Ik blijf hoop houden
. Het is me al een paar keer gelukt om even te stoppen, maar dat heb ik niet lang volgehouden. Ik ga proberen om vanaf nu helemaal te stoppen, ik zal laten weten of het gelukt is of niet
.
tuttifrutti schreef:IK OOK!
kan er echt niet mee stoppen, of dan zeg ik tegen mezelf: ik stop! en....als ze net weer mooi zijn, bijt ik ze er weer af zonder dat ik het merk.
maar de tip voor nu:
paaseitjes! nieuwe verslaving, maarjah binnenkort zijn die toch niet meer te koop in de winkel. in plaats van je nagel in je mond, stop je er een paaseitje in!:p
Sfiejj schreef:Ik bijt ook nagels. Bij mij helpt ook helemaal niks!! Ik blijf gewoon doorbijten. Heb ook al dat vieze spulletje en alles geprobeert, maar dat is ook gewoon vies als je iets aanpakt wat je na de tijd nog moet eten. Ik word er echt gek van. Ik bijt ook allemaal velletjes bij m'n nagels eraf. Ook vaak als ik me verveel of zenuwachtig ben!!
Ik wacht op de GOUDEN tip!

Plus dat ik bakjes en anedere dingetjes open kan krijgen met mijn nagel 
(Die dan weer goed bij je jurk passen)