Overigens belde de regio tv van utrecht mij laatst over een programma dat ze gaan maken over leven met. Hoe een ziekte je dagelijks leven beinvloed, en ze vroegen of ik mee wilde doen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnemiekvM schreef:Vraagje aan jullie: Hebben jullie weleens dat mensen dingen afschuiven op jullie ziekte. Het zou daar wel weer door komen... En andere opmerkingen. Of mensen die zich er aan ergeren dat jij iets niet kan en dan op zo'n manier dat je dat zelf haarfijn aanvoelt. Omdat ze zelf ergens geen zin in hebben, terwijl jij het graag zou doen als je het kon.![]()
Wat doen jullie met onbegrip? Laten zitten of het juist uitleggen?
Laui! schreef:Thoraxfoto's (longen), dat is ook geen pretje, maar dan vooral omdat je tegen zo'n IJSKOUD apparaat aan moet gaan staan met je blote tieten, bij voorkeur in de winter *brrrrrrrrrrr*
Laui! schreef:Wat ik inmiddels wel heb geleerd is om niet naar anderen (gezonde mensen dus) te kijken, maar te kijken naar wat ik wel kan. En dat is echt heel erg veel meer dan ik ooit had gedacht. Tsja, stappen vind ik stiekem wel erg leuk, maar heb ik nooit echt gedaan. Nachtje doorhalen is een weekje doodmoe zijn en me ziek moeten melden omdat ik gewoon m'n bed niet uit kan komen...