Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:Even offtopic; de plaatjes, pinnen, schroeven o.i.d kun je het best schenken aan Afrika, daar hebben ze een groot gebrek aan.
Rieja schreef:@Ibalia: liep jij ook meteen weer als een kievit dan? Want dat gaat bij mij nog steeds niet echt flitsend.
Ik heb trouwens m'n ijzerspulles gewoon mee naar huis gekregen, weet nog niet zo goed wat ik ermee ga doen....
Britty schreef:Ik loop ook nog met metaal rond, 8 schroeven en 20 cm plaatwerk. Ze hebben me gezegd dat het er in principe in kan blijven zitten, tenzij ik er last van heb. Dus ik heb zoiets van: lekker laten zitten! Hoef niet zo nodig nog eens onder het mes. Maar ik lees hier dat bijna iedereen het er weer uit haalt. Moest dit van de dokter of wilden jullie het zelf?? Want ik heb er toch geloof ik niet echt trek in...
Britty schreef:Ik loop ook nog met metaal rond, 8 schroeven en 20 cm plaatwerk. Ze hebben me gezegd dat het er in principe in kan blijven zitten, tenzij ik er last van heb. Dus ik heb zoiets van: lekker laten zitten! Hoef niet zo nodig nog eens onder het mes. Maar ik lees hier dat bijna iedereen het er weer uit haalt. Moest dit van de dokter of wilden jullie het zelf?? Want ik heb er toch geloof ik niet echt trek in...