Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley77 schreef:Volgens mij is het enige voordeel dat je weer sneller strak trekt na de bevalling
Urielle schreef:@Sando, wel eens aan gedacht dat er heeeel veel koppels zijn die wel met zijn tweeen moeten blijven werken omdat ze het anders financieel niet redden? Ik kan echt niet thuis gaan zitten als ik dat wil hoor, zal op zijn minst 20 uur moeten gaan werken, waarsch. meerEn nu studeer ik nog fulltime, zit onze beeb straks ook voor minstens 3 dagen pw op de creche hoor. Dat kun je zielig vinden maar in praktijk moet er gewoon brood op de plank.
Peachy schreef:Maar hoe zit het dan met vrouwen die heel moeilijk zwanger worden op jonge leeftijd?
Dus ondanks dat ze er vroeg bij zijn en dus nog de eicellen heel vruchtbaar zouden moeten zijn, moeilijk of niet zwanger kunnen worden?
Lorena schreef:@Mistral, dat is natuurlijk niet altijd helemaal waar. Ik ken een stel wat nu uit elkaar is, na 7 jaar, en zij is nu 31. Tja, voordat je weer een nieuwe relatie wil, krijgt, en dan klaar bent om met diegene eventueel kinderen te krijgen, ben je toch wel wat jaartjes verder!
Die situaties heb je natuurlijk ook, de 'trend' om op latere leeftijd kinderen te krijgen, heeft denk ik ook te maken met het feit dat relaties sneller uitgaan en dat mensen niet meer trouwen etc...
En het is natuurlijk wel waar dat wanneer je jonger kinderen krijgt, dat je ook jonger bent wanneer ze het huis uitgaan. Kijk maar naar Lorelai en Rory uit de Gilmore Girls![]()
![]()
Maar goed, ik ben eerst nog 3 jaar bezig met studeren, ben hopelijk 23 als ik afstudeer. En dan zie ik wel weer verder!
Daphnezz schreef:Ik denk ook niet dat ik zelf kinderen wil, tenzij mijn partner dat heel graag zou willen, ik adopteer liever!