Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anouar15 schreef:Ik heb hele stevige bovenbenen, maar dat zijn allemaal spieren, geen vet. Ik vind het echt lelijk, m'n bovenbenen passen gewoon niet bij mijn lichaam.
Maar wat kan ik daaraan doen? Meer sporten lijkt me geen optie omdat ik dan nog meer spieren in m'n bovenbenen krijg.
Mareska schreef:Haha hoelahoepenBest een leuk idee
Ilse schreef:Wát een idee dat hoelahoepen! En je kan het nog binnen doen ook, dan sta je tenminste niet voor banketstaaf bij de buren
Alchemy_Goth schreef:hshahaha de hoelahoepclubik las net op zo'n site.. mensen met een lengte van 1.67 die 45 kilo willen wegen :S je kan te ver gaan.
ik ben ongeveer 1.63 en weeg 50 kilo.. ik kom er altijd op uit dat ik te dun ben.. bij BMI dingen enzo.. maarja dat is overdreven.. maar ik heb gewoon een gezond gewicht.. ook een klein buikje en klein zwembandje.. maarja.. ik ben een meisje he !
gezond eten is belangrijker dan afvallen
dutske schreef:ik ben 1m72 en weeg 65 kilo
zo te lezen weeg ik een heel stuk meer dan jullie!
en inderdaad, vet op de heupen, billen en buik, vooral als ik zit!
LIL schreef:Een beetje heupvet is zo'n ramp toch niet? Volgens mij heeft iedere vrouw dat. Nouja, heel fanatieke sporters misschien niet.
Maar hoepelen lijkt me erg grappig om te doen! Denk dat dat idd goed helpt!
Citaat:
Vetverbranden krijg je door duurtrainingen(lange afstanden) en niet door krachtsport. Want met krachtsport ontwikkel je spieren,en verbrand je weinig tot geen vet.
Dus vandaar mijn keuze om te gaan zwemmen en skaten!